مادربورد های سری X99، Z97 و H97 شرکت MSI، از شکاف ذخیره سازی اطلاعات (NVM Express Storage) پشتیبانی خواهند کرد!

به تازگی شرکت بزرگ MSI که از تولید کننده های بزرگ مادربورد می باشد، اعلام کرده است که تمامی مادربورد های سری H97، Z97 و X99 این شرکت با بایوس جدید بروزرسانی شده اند و هم اکنون کاربران می توانند با استفاده از این بایوس های جدید، شکاف های NVMe یا NVM Express Storage را […]

به تازگی شرکت بزرگ MSI که از تولید کننده های بزرگ مادربورد می باشد، اعلام کرده است که تمامی مادربورد های سری H97، Z97 و X99 این شرکت با بایوس جدید بروزرسانی شده اند و هم اکنون کاربران می توانند با استفاده از این بایوس های جدید، شکاف های NVMe یا NVM Express Storage را فعال کرده و از سرعت فوق العاده بالای آن استفاده کنند!

NVM Express نسل جدید شکافه های PCI-Express می باشند که به صورت استاندارد در این مادربورد ها قرار گرفته بودند و با مصرف برق و تاخیر زمانی کمتر، سرعت فوق العاده بالاتری دارند و می توان از آنها به جهت ذخیره سازی و استفاده از هارد های جامدی که با رابط PCIe به مادربورد متصل می شوند، استفاده کرد. همچنین این شکاف ها از کنترلر فوق العاده قدرتمند ACHI بهره می برند که می تواند عملکرد این شکاف ها را تضمین کند.

پورت های SATA III با آمدن هارد های جامد و PCIe، کم کم در حال کنار گذاشته شدن هستند و  اگر یکی از مادربورد های X99، Z97 و H97 شرکت MSI را داشته باشید، می توانید به وسیله ی شکاف NVM، از سرعت بالاتری برخوردار شوید. MSI اعلام کرده است که اگر به دنبال استفاده از این شکاف ها هستید، باید از ویرایش 64 بیتی سیستم عامل های ویندوز 7 و یا ویندوز 8.1 استفاده کنید.

در تصویر زیر، لیست کامل مادربورد های این شرکت آمده است و می توانید هم اکنون بایوس این مادربورد ها را از وب سایت MSI دانلود نمایید.

MSI First to Support NVMe SSDs on all X99 - Z97 - H97 Motherboards 2

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال