مادربورد های گیمینگ و جدید گیگابایت با چیپست H81 معرفی شدند

چندی پیش گیگابایت معرفی و عرضه ی مادربورد جدید خود با نام H81M-WW، یک محصول جم و جور و کوچک را برای کارهای کوچک روانه ی بازار کرد. حال این شرکت با بهره گیری از طراحی کلی و مهندسی همان مادربورد، مادربورد جدیدی را با افرودن قابلیت هایی جدید معرفی کرده است. این محصول جدید که […]

چندی پیش گیگابایت معرفی و عرضه ی مادربورد جدید خود با نام H81M-WW، یک محصول جم و جور و کوچک را برای کارهای کوچک روانه ی بازار کرد. حال این شرکت با بهره گیری از طراحی کلی و مهندسی همان مادربورد، مادربورد جدیدی را با افرودن قابلیت هایی جدید معرفی کرده است.

این محصول جدید که جزو سری محصولات گیمینگ گیگابایت به حساب می آید، G1.Gaming نام دارد و برای گیمرانی است که توانایی مالی پایین تری دارند. کارت صدای این مادربورد همچون مدل قبلی آنبرد می باشد. اما مهم ترین موضوع، اضافه شدن یک شکاف PCI-Express x16 می باشد تا بتوان بر روی آن کارت گرافیک های مختلف را نصب کرد. در واقع اصلی ترین نقطه ی ضعف مادربورد قبلی برای گیمران، نداشتن این شکاف بود، البته نمی توان آن را یک ضعف دانست چرا که اهداف عرضه ی آن محصول بسیار متفاوت می باشد اما با این حال، گیگابایت سعی کرده تا با عرضه ی طیف وسیعی از محصولات خود، نیاز تمامی کاربران را برطرف سازد.

از ویژگی های این مادربورد می توان به چیپست H81 و پشتیبانی از سوکت 1150 اینتل، 2 شکاف رم و به همراه داشتن کنترلر اترنت جدید اینتل به جای کنترلر ارزان تر شرکت Realtek اشاره کرد.

هنوز زمان عرضه و قیمت این مادربورد مشخص نشده اما موضوعی که به خوبی مشخص است، هدف از عرضه ی این محصول، همراه کردن گیمرانی که از توان مالی پایین تری برخوردار می باشند با گیگابایت می باشد.

88b 88a

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال