مادربورد گیمینگ و پر قدرت MSI Z97A Gaming 6 معرفی شد (CES 2015)

در آخرین روز از نمایشگاه CES 2015، شرکت بزرگ MSI اولین مادربورد خود را که به پورت USB 3.1 Type-C مجهز شده بود، معرفی نمود. در واقع این مادربورد قدرتمند، نسخه ی ویرایش شده ی مادربورد Z97A Gaming 5 می باشد که به کنترلر USB 3.1 و پورت ورودی Type-C در بخش پشتی این مادربورد، مجهز […]

در آخرین روز از نمایشگاه CES 2015، شرکت بزرگ MSI اولین مادربورد خود را که به پورت USB 3.1 Type-C مجهز شده بود، معرفی نمود. در واقع این مادربورد قدرتمند، نسخه ی ویرایش شده ی مادربورد Z97A Gaming 5 می باشد که به کنترلر USB 3.1 و پورت ورودی Type-C در بخش پشتی این مادربورد، مجهز شده است.

این مادربورد از مدار برق 8 فازه برای اورکلاک هر چه بهتر پردازنده، 3 اسلات PCI-Express در اندازه های x8, x4, x4، اسلات M.2 برای استفاده هارد های جامد، اسلات SATA-Express و کنترلر اترنت Killer gigabit Ethernet بهره می برد. یک ویژگی جدید دیگر نیز در این مادربورد گنجانده شده است و آن، کارت صدای آنبرد آن می باشد که Audio Boost نام داشته و می تواند در دنیای گیمینگ، همراه گیمرها باشد!

هنوز زمان عرضه ی این مادربورد و ویژگی های فنی دیگر آن مشخص نشده است اما قیمت آن مشخص شده است و MSI می خواهد این بورد را با قیمت 160 دلار روانه ی بازار نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال