محافظ صحفه ی نمایش Project Phire شرکت Corning، به سختی Gorilla Glass بوده و مقاومتی مشابه با یاقوت سفید خواهد داشت!

شرکت بزرگ Corning که صفحه نمایش های ضد خش Gorilla Glass آن زبان زد می باشد، به تازگی اعلام کرد که در حال کار بر روی پروژه ای جدید می باشد و قصد دارد تا چیزی را خلق کند که تا این لحظه، نام آن Project Phire می باشد و روز جمعه، توسط مدیر عامل  Corning […]

شرکت بزرگ Corning که صفحه نمایش های ضد خش Gorilla Glass آن زبان زد می باشد، به تازگی اعلام کرد که در حال کار بر روی پروژه ای جدید می باشد و قصد دارد تا چیزی را خلق کند که تا این لحظه، نام آن Project Phire می باشد و روز جمعه، توسط مدیر عامل  Corning Glass Technologies، آقای James Clappin و در طی یک مراسم در نیویورک معرفی شده است.

این موضوع به دنبال معرفی نسل چهارم از صفحه نمایش های ضد خش این شرکت با نام Gorilla Glass 4 اعلام شده است، پس این موضوع نمی تواند ربطی به آن داشته باشد. تحقیقاتی که هم اکنون در حال انجام شدن می باشد، هدفی را دنبال می کند و آن این است که اگر تلفن هوشمند شما به زمین افتاد، صفحه ی آن دچار آسیب نشود. اما نکته ای در این میان وجود دارد و آن به هنگام کار کردن با این دستگاه ها می باشد و زمانی که صفحه ی آنها داغ می شود. هنوز هم بسیاری از افرادی که از دستگاه های هوشمندی که صفحه ی نمایش آن ها به وسیله ی Gorilla Glass محافظت می شود استفاده می کنند، از این موضوع اظهار نگرانی کرده اند چرا که در آن حالت، مقاومت این محافظ بسیار کمتر خواهد شد.

Corning's 'Project Phire' is as tough as Gorilla Glass with scratch resistance similar to sapphire 2

اما به نظر می رسد همین موضوعات باعث شده است که این شرکت به دنبال کار بر روی محصولی جدید باشد که بتواند این مشکلات را حل کند و احتمالا، محصولی فوق العاده موفق را خلق خواهد کرد.

اما یاقوت سفید از استحکام فوق العاده بالایی برخوردار است و در عین قدرتمندی، در پاره ای از موارد، احتمال خرد شدن و شکسته شدن آن نیز وجود دارد و به همین جهت، متخصصان در حال مطرح کردن این موضوع هستند که آیا استفاده از این ماده در صفحه ی تلفن های هوشمند می تواند مفید باشد یا خبر.

این موضوع در رابطه با تلفن های هوشمند شرکت اپل نیز وجود داشت. پیشتر اعلام شده بود که صفحه ی نمایش تلفن های جدید شرکت اپل، از یاقوت سفید پوشیده خواهد شد. اما مشکلی که در تاخیر عرضه ی این صفحه ها توسط شرکت GT Advanced Technologies به وجود آمد، سبب شد شاهد این موضوع نباشیم. با این حال، ساعت هوشمند شرکت اپل، Apple Watch، قرار است از یاقوت سفید در صفحه ی نمایش خود بهره ببرد.

به نظر می رسد نسل جدید محافظ صفحه نمایش های شرکت Corning، از اواخر سال جاری در بازار دیده شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال