مشخصات بلک بری پسپورت مشخص شد

امروز از مشخصات فنی بلک بری پسپورت با جزئیات کامل رونمایی شد. انتظار می رود این گوشی هوشمند با صفحه کلید سخت افزاری QWERTY در ماه آینده عرضه شود. بلک بری پسپورت دارای پردازنده چهارهسته ای 2.2 گیگاهرتز اسنپدراگون 800 کوالکام، پردازنده گرافیکی Adreno 330 و 3 گیگابایت حافظه رم LPDDR3 خواهد بود. این گوشی […]

امروز از مشخصات فنی بلک بری پسپورت با جزئیات کامل رونمایی شد. انتظار می رود این گوشی هوشمند با صفحه کلید سخت افزاری QWERTY در ماه آینده عرضه شود.

بلک بری پسپورت دارای پردازنده چهارهسته ای 2.2 گیگاهرتز اسنپدراگون 800 کوالکام، پردازنده گرافیکی Adreno 330 و 3 گیگابایت حافظه رم LPDDR3 خواهد بود. این گوشی دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت است که می تواند از طریق اسلات کارت حافظه میکرو اس دی نیز بیشتر شود.

صفحه نمایش این دستگاه 4.5 اینچی LCD با نسبت 1:1 و رزولوشن 1440×1440 پیکسل (453 dpi) است. Corning Gorilla Glass 3 نیز صفحه نمایش این گوشی را پوشش داده است.

دوربین اصلی 13 مگاپیکسل f/2.0 با OlS و ضبط ویدئویی 1080p @ 60fps مسئولیت ثبت خاطرات شما را با کیفیت هرچه بیشتر به عهده دارد. دوربین جلوی 2 مگاپیکسل با کانون ثابت و با ایجاد ثبات تصاویر و ویدئو تماس های کنفرانس و عکس های سلفی شما را مدیریت خواهد کرد.

جای تعجب نیست که بلک بری پسپورت دارای یک دسته از ویژگیهای اتصال باشد. این ویژگی ها عبارتند از LTE، HSPA+، Wi-Fi a/b/g/n/ac، Bluetooth 4.0، GPS، GLONASS و NFC. این گوشی از سیم کارت nano-SIM پشتیبانی خواهد کرد.

گزینه های اتصال کابلی نیز شامل USB 2.0، USB 3.0، VGA، DisplayPort و HDMl می باشد. سه گزینه آخر از طریق آداپتور SlimPort در دسترس خواهد بود.

ابعاد بلک بری پسپورت 9.3×90.3×128 میلی متر (9.6 میلی متر در بخش دوربین) بوده و وزنش 194.4 گرم می باشد. این دستگاه یک باتری عظیم 3.450 میلی آمپر ساعت را با خود حمل خواهد کرد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال