مشخصات بلک بری Porsche Design P’9983 لو رفت

مششخصات سومین تلفن هوشمند Porsche Design Blackberry، P’9983 به طور کامل لورفت. مصرف کنندگان به دنبال بدنه ی شیشه ای و دوربین محافظت شده توسط شیشه یاقوت کبود خواهند بود. ما لیست کاملی از ویژگی های دیگر این گوشی را به دست آورده ایم. به گزارش BBIN، این گوشی جدید دارای صفحه نمایش 3.1 اینچ با […]

مششخصات سومین تلفن هوشمند Porsche Design Blackberry، P’9983 به طور کامل لورفت. مصرف کنندگان به دنبال بدنه ی شیشه ای و دوربین محافظت شده توسط شیشه یاقوت کبود خواهند بود. ما لیست کاملی از ویژگی های دیگر این گوشی را به دست آورده ایم.

به گزارش BBIN، این گوشی جدید دارای صفحه نمایش 3.1 اینچ با رزولوشن 720×720 پیکسل، همچنین پردازنده دوهسته ای 1.5 گیگاهرتز، حافظه رم 2  گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت خواهد بود.

p9983

صفحه نمایش آن لمسی بوده و با کیبورد کامل QWERTY و باتری 2100 میلی آمپر ساعت همراه خواهد بود. این یک گوشی هوشمند دارای پشتیبانی از LTE بوده و با بلک بری 10.3 عرضه می شود و مجموعه گسترده ای از سنسورهایی از قبیل شتاب سنج، مغناطیس سنج، حسگر نور محیط و حسگر مجاورتی را به همراه خواهد داشت.

دوربین های این گوشی همانند گوشی های جدید نسبتا متوسط است. دوربین پشتی آن 8 مگاپیکسل (به همراه فوکوس اتوماتیک و فلش) و دوربین جلوی آن 2 مگاپیکسل می باشد. هر دو دوربین ها دارای زوم دیجیتال و تثبیت کننده تصویر هستند.

لینک کوتاه | منبع: slashgear

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال