مشخصات رسمی LG G3 در یک مراسم معرفی لو رفت!

ساعاتی پیش در مراسم مخفیانه ای که برای معرفی پرچمدار بعدی ال‏جی، LG G3 به فروشندگان و مدیران کره ای درحال برگزاری بود، مشخصات و تصاویر کامل و رسمی این تلفن هوشمند لو رفت. جی 3 همانطور که در شایعات قبل هم آمده بود، دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD معادل 1440 در 2560 […]

ساعاتی پیش در مراسم مخفیانه ای که برای معرفی پرچمدار بعدی ال‏جی، LG G3 به فروشندگان و مدیران کره ای درحال برگزاری بود، مشخصات و تصاویر کامل و رسمی این تلفن هوشمند لو رفت.

جی 3 همانطور که در شایعات قبل هم آمده بود، دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD معادل 1440 در 2560 پیکسل میباشد که دقت فوقالعاده بالای 538 پیکسل بر اینچ را به ارمغان می آورد و این درحالی است که از نظر اندازه بدنه تقریبا مشابه پرچمدار فعلی سونی یعنی Xperia Z2 بوده و ابعادی معادل 146.3 در 74.6 در 8.9 میلیمتر را دار میباشد.

از دیگر مشخصات فنی G3 میتوان به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 801، حافظه رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت (اشاره ای به وجود درگاه کارت حافظه نشده است)، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با لرزشگیر ارتقا یافته، دوربین دوم 2.1 مگاپیکسلی، سیستم عامل آندروید کیت کت 4.4 و باتری 3000 میلی آمپری اشاره کرد.

لازم به ذکر است، معرفی رسمی ال جی در تاریخ 27 می، یعنی تنها 6 روز دیگر انجام خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال