مشخصات یک تلفن هوشمند جدید از سامسونگ لو رفت؛ Samsung Galaxy A7

ظاهرا سامسونگ قصد دارد یک سری میان رده ی جدید به تلفن های هشمندش اضافه کند که این گروه از سه تلفن هوشمند با نامهای Galaxy A3، Galaxy A5 و A7 تشکیل شده است و گلکسی A7 بزرگترین آنها خواهد بود. براساس بنچمارک لو رفته از این تلفن هوشمند، ظاهرا باید منتظر نمایشگر 5.2 اینچی […]

ظاهرا سامسونگ قصد دارد یک سری میان رده ی جدید به تلفن های هشمندش اضافه کند که این گروه از سه تلفن هوشمند با نامهای Galaxy A3، Galaxy A5 و A7 تشکیل شده است و گلکسی A7 بزرگترین آنها خواهد بود.

براساس بنچمارک لو رفته از این تلفن هوشمند، ظاهرا باید منتظر نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ دی روی آن باشیم. پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 615 با 8 هسته 1.5 گیگاهرتزی، گرافیک آدرنو 405 و حافظه رم 2 گیگابایت در کنار حافظه داخلی 16 گیگابایتی نیز از مشخصاتی است که این بنچمارک لو داده است.

galaxy-a7-benchmark

همچنین دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه اندروید 4.4.4 (ظاهرا خبری از اندروید ورژن 5 روی آن نیست) دیگر مشخصات آن را شامل میشوند.

بنابه گفته منابع شایعات، این تلفن هوشمند با قیمت 450 الی 500 دلار وارد بازار خواهد شد و احتمالا پیش از سال نو میلادی شاهد عرضه اش به بازار فروش باشیم.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال