قیمت سامسونگ گلکسی A5 قبل از معرفی رسمی لو رفت

سامسونگ گلکسی A5 یکی از سه گوشی هوشمند آینده این شرکت است که دارای قاب با روکش فلزی بوده و قیمت آن قبل از موعد مقرر توسط اپراتور قزاقستان “Technodom” لو رفت. طبق یک لیست لورفته، قیمت Galaxy A5 Duos LTE، و همچنین نسخه دوسیمکارته آن 552 دلار یا 435 یورو (99.990 KZT) خواهد بود. […]

سامسونگ گلکسی A5 یکی از سه گوشی هوشمند آینده این شرکت است که دارای قاب با روکش فلزی بوده و قیمت آن قبل از موعد مقرر توسط اپراتور قزاقستان “Technodom” لو رفت. طبق یک لیست لورفته، قیمت Galaxy A5 Duos LTE، و همچنین نسخه دوسیمکارته آن 552 دلار یا 435 یورو (99.990 KZT) خواهد بود.

gsmarena_001 (1)

این قیمت برای یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش 5 اینچ Super AMOLED با رزولوشن 720 پیکسل، پردازنده چهارهسته ای 1.2 گیگاهرتز اسنپدارگون 400 کوالکام، پردازنده گرافیکی Cortex-A7 و حافظه رم 1GB، کمی گران به نظر می رسد. همچنین این تلفن هوشمند به درگاه کارت حافظه میکرو اس دی و قابلیت NFC مجهز است و با سیستم عامل این گوشی اندروید 4.4.4 کیت کت به بازار عرضه می شود.

با این حال، قاب فلزی این گوشی ظاهری خوب را به آن بخشیده است. ابعاد این گوشی 6.7×69.7×139.9 میلی متر و وزن آن 123 گرم است. دوربین پشتی گلکسی A5 با 13 مگاپیکسل به همراه فلاش LED و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل می باشد.

ما ویدئوها و تصاویر زیادی از گلکسی A5 و گلکسی A3 مشاهده کرده ایم که این گوشی ها را از هر زاویه نشان می دهد. تقریبا تمامی اطلاعات این تلفن های هوشمند تا کنون لو رفته است اما هیچ اطلاعاتی در مورد زمان معرفی گوشی های هوشمند گلکسی A5، گلکسی A3 و گلکسی A7 در دسترس نیست. با توجه به اطلاعات لو رفته، ما حدس می زنیم این گوشی ها به این زودی به صورت رسمی معرفی نشوند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال