هوندا از اولین اتومبیل خودران خود در پیست آزمایشی کالیفرنیا رونمایی کرد

صنعت خودروهای هوشمند با سرعت بسیار بالایی پیش می‌رود، صنعتی که می‌تواند آینده‌ی دنیای خودروسازی را متحول سازد. حالا شرکت خودروساز بزرگ کشور ژاپن، هوندا نیز در حال آزمایش و توسعه خودروی هوشمند خود در پیست‌های آزمایشی کالیفرنیا می‌باشد. حال این امکان فراهم شده تا اولین اطلاعات از این خودروی هوشمند در اختیار علاقه‌مندان قرار […]

صنعت خودروهای هوشمند با سرعت بسیار بالایی پیش می‌رود، صنعتی که می‌تواند آینده‌ی دنیای خودروسازی را متحول سازد. حالا شرکت خودروساز بزرگ کشور ژاپن، هوندا نیز در حال آزمایش و توسعه خودروی هوشمند خود در پیست‌های آزمایشی کالیفرنیا می‌باشد. حال این امکان فراهم شده تا اولین اطلاعات از این خودروی هوشمند در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

اینطور که مشخص شده، این شرکت، نسخه‌ای نیمه‌هوشمند از خودروی Acura RLX Sport Hybrid را در 30 مایلی سان‌فرانسیسکو آزمایش نموده و نتایج بسیار خوبی را نیز به دست آورده است. هر چند، هنوز سازندگان اعلام نکرده‌اند که آنها قصد دارند در آینده نسخه‌ی تمام‌هوشمند را وارد بازار کنند یا نه، اما خبرگزاری رویترز اعلام کرده که برخی از خودروهای نیمه‌هوشمند این شرکت پیشتر وارد بازار شده‌اند. در واقع دو مدل از خودروهای Civic و Acura هستند که می‌توانند در صورت نزدیک شدن رانندگان به موانع مختلف و یا در صورت عدم قرارگیری خودرو در بین خطوط، اعلام خطر نموده که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد. همینطور سیستم کمکی مربوط به خطوط نیز در این خودرو وجود دارد که تمامی این موارد با یکدیگر، 22,000 دلار برای خریداران هزینه خواهند داشت.

Honda demos its self-driving car at California test track2

آقای جیم کِلِر، مدیر ارشد بخش تحقیق و توسعه شرکت هوندا اعلام کرده که توسعه دادن این خودرو، می‌تواند آینده‌ی بسیار خوبی را پیش روی این شرکت قرار داده و علاوه بر این، امنیت را برای سرنشینان خودرو به صورت کامل به ارمغان بیاورد.

اینطور که هوندا اعلام کرده، توسعه اولین خودروی هوشمند آنها با موفقیت پیش می‌رود و قرار نیست که این محصول بخواهد ما را نا امید کند. آنها در این مورد وعده داده‌اند که بتوانند محصولی بسیار خوب را پیش روی کاربران قرار دهند و حتی وعده‌های دیگری نیز در رابطه با این خودرو دارند که در آینده اعلام خواهند کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این خودرو را مشاهده نمایید:

Honda demos its self-driving car at California test track6  Honda demos its self-driving car at California test track3 Honda demos its self-driving car at California test track4 Honda demos its self-driving car at California test track5

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال