معرفی بهترین لپتاپ های نمایشگاه CES 2015 (بخش اول)

با اینکه صنعت تلفن های هوشمند بزرگ و تبلت ها با استقبال زیادی رو به رو شده است و همواره در حال توسعه می باشند، لپتاپ ها هنوز هم مثل گذشته طرفداران زیادی دارند و می توانند انتخاب بسیاری از افراد باشند. مخصوصا حالا که فن آوری ها و تکنولوژی های جدیدی به آنها اضافه […]

با اینکه صنعت تلفن های هوشمند بزرگ و تبلت ها با استقبال زیادی رو به رو شده است و همواره در حال توسعه می باشند، لپتاپ ها هنوز هم مثل گذشته طرفداران زیادی دارند و می توانند انتخاب بسیاری از افراد باشند. مخصوصا حالا که فن آوری ها و تکنولوژی های جدیدی به آنها اضافه شده است.

در این مقاله، سعی کرده ایم تا بهترین لپتاپ های معرفی شده در نمایشگاه CES 2015 را به شما معرفی کنیم.

Acer Aspire V 17 Nitro

Acer Aspire V 17 Nitro

اولین لپتاپی که مجهز به سنسور حرکتی شده است، لپتاپ Aspire V 17 Nitro می باشد که توسط شرکت Acer تولید شده است. علت سر و صدای زیاد این لپتاپ، وجود دوربین سه بعدی و 3d شرکت اینتل با نام Intel RealSense 3D Camera می باشد که به وسیله ی آن، قادر خواهید بود تا حرکات مختلف خود را از طریق این دوربین به لپتاپ خود وارد نموده و فعالیت هایی همچون انجام بازی Fruit Ninja با حرکت دادن دست در هوا و کشیدن و جا به جا کردن عکس ها به وسیله ی دستان خود، انجام دهید! آینده ی دنیای تکنولوژی و لپتاپ ها روز به روز در حال پیشرفت می باشد و این سیستم نیز در ابتدای راه می باشد.

لپتاپ Acer Aspire V 17 Nitro از قدرت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد و با صفحه ی نمایش 17.3 اینچی با پنل IPS و وضوح تصویر فول اچ دی، نسل چهارم از پردازنده های Core i7 شرکت اینتل، کارت گرافیک GTX860M با 4 گیگابایت حافظه، 1 ترابایت هارد مکانیکی و هارد جامد تا 256 گیگابایت، عرضه خواهد شد. همچنین جدیدترین استاندارد های ارتباطی شبکه ی بی سیم و بلوتوث نیز در این لپتاپ قرار داده شده اند.

Lenovo ThinkPad X1 Carbon

Lenovo ThinkPad X1 Carbon

لنوو از زمان لانچ لپتاپ های سری ThinkPads، تا کنون موفق شده است 100 میلیون دستگاه از این لپتاپ ها را به فروش برساند و به دلیل موفقیتی که کسب کرده است، لپتاپ ThinkPads X1 Carbon را با صفحه ی نمایش 14 اینچی و توانایی های بسیار بالا معرفی کرد.

لپتاپ جدید ThinkPads X1 Carbon صفحه ی نمایشی فول اچ دی با وضوح تصویر و کیفیت فوق العاده بالا، اسلات PCIe برای هارد های جامد، نسل پنجم از پردازنده های سری Core i7 اینتل و بدنه ی کاملا کربنی از ویژگی های اصلی این لپتاپ به حساب می آیند. همجنین این لپتاپ که نسل سوم از پردازنده های سری ThinkPads می باشد، وزنی برابر با 1.3 کیلوگرم دارد و قیمت آن نیز 1249 دلار معادل 822 یورو می باشد و از این ماه نیز در دسترس خواهد بود.

Asus Transformer Book Chi series

Asus Transformer Book Chi series

ایسوس در نمایشگاه CES 2015، لپتاپ های جدید سری Transformer Book Chi T100، T300 و T90 را معرفی کرد، لپتاپی که قابلیت تبدیل شدن و جدا شدن کیبورد در آن وجود دارد و ویندوز 8.1 نیز بر روی آن اجرا می شود.

در میان مدل های معرفی شده، مدل T300 برترین مدل است که به پردازنده ی Intel Core M مجهز شده است و پس از آن، لپتاپ های T100 و T90 نیز از دیگر لپتاپ هایی به حساب می آیند که به پردازنده ی Intel Bay Trail مجهز شده اند. تمامی مدل های این لپتاپ ها می توانند 8 ساعت دوام بیاورند و هر سه نیز صفحه ی نمایش فول اچ دی با کیفیت خیره کننده ای دارند که شاید همانند آنها را تجربه نکرده باشید.

از ماه فوریه می توانید منتظر این لپتاپ ها باشید و مدل T300 را با قیمت 799 دلار، مدل T100 را با قیمت 399 دلار و مدل T90 را با قیمت 299 دلار تهیه نمایید.

Acer Chromebook 15

Acer Chromebook 15

ایسر کروم بوک جدید Chromebook 15 را به تازگی معرفی کرده است و در آن، سیستم عامل کروم را با صفحه ی نمایش 15.6 اینچی تلفیق کرده است تا تجربه ی فوق العاده ای از این سیستم عامل برای کاربران به همراه بیاید.

ایسر با استفاده از پلاستیک در بدنه ی این لپتاپ به جای فلز، سعی کرده است تا قیمت این لپتاپ ها را پایین نگه دارد و علاوه بر آن نیز وزن آن را پایین آورد. صفحه ی نمایش این کروم بوک نیز تقویت شده و به فول اچ دی ارتقاء پیدا کرده است. در رابطه با پردازنده ها نیز ایسر  قصد دارد این کروم بوک ها را همراه با پردازنده ی نسل پنجم Intel Core i3 با معماری Broadwell روانه ی بازار کند. همچنین 4 گیگابایت حافظه ی رم و هارد های جامد در حجم های 16 و 32 گیگابایتی به همراه باتری های توانمند که تمام روز را دوام می آورند، از دیگر ویژگی های این لپتاپ ها به حساب می آید.

پشتیبانی از شبکه ی WiFi، بلوتوث نسخه ی 4.0، USB 3.0 و USB 2.0 نیز از دیگر ویژگی های این لپتاپ ها به حساب می آیند. Acer Chromebook 15 با قیمت 249.99 دلار روانه ی بارار خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال