معرفی کوتاه ساعت بلوتوثی Edifice EQB-500 شرکت کاسیو

اولین ساعتی که توسط کاسیو ساخته شد و از بلوتوث استفاده می کرد، ساعت G-Shock GB-6900 بود که در نمایشگاه CES 2012 معرفی گشت. پس از آن کاسیو تلاش کرد تا ساعت های خود را پیشرفته تر کرده و در آنها از سیستم های ارتباطی همچون بلوتوث استفاده کند. حال ساعت جدید و کلاسیک این […]

اولین ساعتی که توسط کاسیو ساخته شد و از بلوتوث استفاده می کرد، ساعت G-Shock GB-6900 بود که در نمایشگاه CES 2012 معرفی گشت. پس از آن کاسیو تلاش کرد تا ساعت های خود را پیشرفته تر کرده و در آنها از سیستم های ارتباطی همچون بلوتوث استفاده کند.

حال ساعت جدید و کلاسیک این شرکت که از ساعت های آنالوگ می باشد، ساعت جدید Edifice EQB-500، قابلیت استفاده از بلوتوث و متصل شدن به تلفن هوشمند شما را خواهد داشت. این ساعت می تواند به صورت همزمان، دو ساعت مختلف را نشان دهد که می تواند در مسافرت ها به کار بیاید. اما وظیفه ی بلوتوث در این ساعت چیست؟

Casio Edifice EQB-500 proves that Bluetooth watches can look darn cool (hands-on) 2

به کمک ارتباطات بلوتوثی، کاربران قادر خواهند بود تا این ساعت را بروز نگه دارند و حتی می تواند به وسیله ی نرم افزار مخصوص این ساعت که مخصوص سیستم عامل های اندروید و iOS می باشد، به صورت دستی، ساعت را از داخل تلفن هوشمند خود تنظیم نمایند. همچنین قادر خواهید بود به وسیله ی این نرم افزار، ساعت هشدار را نیز در تنظیم نمایید. به علاوه، این ساعت می تواند پیام های کوتاه دریافتی، نامه های الکترونیکی و تماس های دریافتی شما را یاد آوری نماید. یکی دیگر از قابلیت های موجود در سیستم بلوتوثی، این است که اگر فاصله ی شما از تلفن هوشمند شما بیشتر از حد مشخص شده شود، ایت ساعت می تواند شما را آگاه سازد که شاید در پاره ای از موارد، بتواند به شما کمک کند.

Casio Edifice EQB-500 proves that Bluetooth watches can look darn cool (hands-on) 3

این ساعت در رنگ های مشکی و نقره ای و با قیمت 300 یورو عرضه خواهد شد. البته مشخص است که قیمت آن بالاست چرا که علاوه بر قابلیت های ارتباطی بلوتوثی، این ساعت طراحی ای کلاسیک نیز دارد و همچنان توانسته است صلابت ساعت های لوکس را حفظ نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال