منتظر تلفنی جدید از سری OneTouch در نمایشگاه CES 2015 باشید!

آلکاتل قصد دارد از یک تلفن هوشمند جدید از سری تلفن های OneTouch، در نمایشگاه CES 2015 رو نمایی کند. این تلفن هوشمند که PIXI 3 نام دارد، قرار است در سه نوع مختلف با سیستم عامل های ویندوز فون، اندروید و فایرفاکس عرضه شود و هنوز مشخصات فنی آنها توسط آلکاتل اعلام نشده است. […]

آلکاتل قصد دارد از یک تلفن هوشمند جدید از سری تلفن های OneTouch، در نمایشگاه CES 2015 رو نمایی کند. این تلفن هوشمند که PIXI 3 نام دارد، قرار است در سه نوع مختلف با سیستم عامل های ویندوز فون، اندروید و فایرفاکس عرضه شود و هنوز مشخصات فنی آنها توسط آلکاتل اعلام نشده است.

این تلفن هوشمند آخرین نسل از سری تلفن های PIXI نیز می باشد و قرار است در اندازه های 3.5 اینچی، 4 اینچی، 4.5 اینچی و 5 اینچی عرضه شود اما اطلاعات سخت افزاری و اینکه هر کدام از این تلفن های هوشمند، با چه سیستم عاملی کار می کنند، توسط آلکاتل مشخص نشده است و برای رسیدن به این موضوع، باید تا هفته ی دیگر صبر کرد.

البته این تلفن هوشمند، آن چیزی نخواهد که بسیاری انتظار آن را داشتند و منتظر هستند. باید برای دیدن پرچم دار جدید آلکاتل، کمی صبر کرد و دید که آیا نام تجاری Palm که از شرکت HP به آلکاتل فروخته شده است، تحت عنوان پرچم دار این شرکت، بار دیگر وارد دنیای تلفن های هوشمند خواهد شد یا خیر.

آلکاتل نیز در پی این جریانات، هیچ واکنشی نشان نداده است و تنها اطلاعات بیشتری در رابطه با تلفن های هوشمند PIXI 3 خود منتشر کرده است، اطلاعاتی که نشان می دهد تمامی مدل های آن (البته به جز مدل 3.5 اینچی که از شبکه ی 3G پشتیبانی میکند) از شبکه ی 4G-LTE پشتیبانی کرده و قابلیت Cross-Device را جهت اتصال هر چه بهتر به کامپیوتر دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال