منع عرضه ی موتورولا موتو ایکس و جی در آلمان

سه شنبه گذشته دادگاهی در آلمان شاهد طرح دعوی شرکت LPKF آلمان مبنی بر تخلف شرکت موتورولا، درباره ی حق امتیاز این شرکت در طراحی آنتن های تلفن های هوشمند موتو ایکس و موتو جی بود. حق امتیازی که به نظر می آید موتورولا در استفاده از آن تخلف کرده، درباره ی آنتنی ست که […]

سه شنبه گذشته دادگاهی در آلمان شاهد طرح دعوی شرکت LPKF آلمان مبنی بر تخلف شرکت موتورولا، درباره ی حق امتیاز این شرکت در طراحی آنتن های تلفن های هوشمند موتو ایکس و موتو جی بود. حق امتیازی که به نظر می آید موتورولا در استفاده از آن تخلف کرده، درباره ی آنتنی ست که در تبلت های و گوشی های هوشمند این کمپانی استفاده شده اند.

در نتیجه ی این شکایت دادگاه به موتورولای آلمان و آمریکا دستور داد تا فروش دستگاه ها را در آلمان متوقف کنند و دستگاه هایی را نیز که با همین تخلف فروخته شده اند را از صاحبانشان پس بگیرند.

هر دو خوانده دادگاه ملزم به پرداخت غرامت شدند، همچنین می توانند درخواست تجدید نظر نیز بدهند. موتورولا نیز تصمیم به تعویض قطعه ی آنتن این گوشی های هوشمند دارد.

همچنین کمپانی موتورولا نیز اعاده ی دعوی نموده چون مطالبی که شرکت LPKF از روند دادگاه منتشر کرده است، مطابق واقعیت نیستند.

تصویر این مطلب همان قطعه ایست که این شکایت ها برایش انجام شده است! به نظر می آید موتورولا راه مناسبی را برای حل این ه مشکل انتخاب کرده و این مسئله آنچنان برای شرکت مشکل ساز نخواهد بود.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال