منوی استارت بصورت کامل به ویندوز 8.1 اضافه میشود

پس از اولین آپدیت مایکروسافت برای ویندوز 8.1 که اوایل این ماه عرضه شد، مایکروسافت در حال آماده سازی دومین آپدیت برای ویندوز 8.1 است که در آگوست امسال (حدود 4 ماه بعد) عرضه خواهد شد. بر اساس شایعات، مهمترین تغییر ایجاد شده، بازگشت منوی استارت بصورت کامل برای ویندوز 8.1 خواهد بود که بسیاری […]

پس از اولین آپدیت مایکروسافت برای ویندوز 8.1 که اوایل این ماه عرضه شد، مایکروسافت در حال آماده سازی دومین آپدیت برای ویندوز 8.1 است که در آگوست امسال (حدود 4 ماه بعد) عرضه خواهد شد.

بر اساس شایعات، مهمترین تغییر ایجاد شده، بازگشت منوی استارت بصورت کامل برای ویندوز 8.1 خواهد بود که بسیاری از مردم منتظرش هستند و شاید دلیل عدم استفاده برخی از سیستم عامل های جدید مایکروسافت بعد از ویندوز 7 همین موضوع باشد.

گفتنیست احتمالا این تغییر به همراه اضافه شدن تعدادی از کاشی های صفحه اصلی ویندوز 8 به منوی استارت نیز باشد تا باعث سرعت بخشیدن به دسترسی به قسمت های پرکاربرد در ویندوز شود.

علاوه بر منوی استارت، گفته میشود مایکروسافت در حال اضافه کردن قابلیت استفاده از برخی توانایی های ویندوز 8 در محیط دسکتاپ میباشد تا باز کار برای برخی کاربران که در استفاده از محیط مترو مشکل دارند آسان تر شود.

قرار بود این ویژگی ها قسمتی از ویندوز 9 باشند که سال آینده میلادی عرضه خواهد شد، اما ظاهرا مایکروسافت عجله کرده و تا چند ماه دیگر و پس از آپدیت دوم ویندوز 8.1 شاهد آنها در دسکتاپمان خواهیم بود.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال