مواظب باشید زیائومی Mi3 از دستتان زمین نخورد، چون باید با آن خداحافظی کنید!

خیلی از کارهای روزمره تان را می توانید با زیائومی Mi3 انجام دهید به طور مثال می توانید در صفحه نمایش 5 اینچی اش ویدئو های فول اچی دی تماشا کنید یا با دوربین 13 مگاپیکسلی اش لذت عکاسی با تلفن هوشمند را تجربه کنید. وقتی می توان اینگونه از این تلفن هوشمند بهره گرفت […]

خیلی از کارهای روزمره تان را می توانید با زیائومی Mi3 انجام دهید به طور مثال می توانید در صفحه نمایش 5 اینچی اش ویدئو های فول اچی دی تماشا کنید یا با دوربین 13 مگاپیکسلی اش لذت عکاسی با تلفن هوشمند را تجربه کنید.

وقتی می توان اینگونه از این تلفن هوشمند بهره گرفت زیاد منطقی نمی رسد که زیائومی Mi3 را با پوشش پلی کربنات و گوریلا گلس روی صفحه نمایشش زیر اتوبوس بیندازید.

زیائومی اخیرا ویدئویی منتشر کرده که در آن یک Mi3 را زیر چرخ های اتوبوس می فرستد. اگر صاحب یکی از این تلفن های هوشمند هستید باید بدانید که تلفن هوشمندتان با چنین ضربه ای دوام نخواهد آورد و حتی با ضربه ی کوچک یک چکش هم آسیب های جدی به آن وارد می شود.

پس بهتر است آزمایش هایی که شرکت هایی همچون اچ تی وسی و سونی بر روی پرچمدارانشان انجام می دهند را فراموش کنید و از تلفن همراهتان در جهت اهدافی که برایش طراحی شده اند استفاده نمایید.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال