مینی پی سی جدید ایسوس با نام VivoMini، هم اکنون در دسترس خرید

چند ماهی از معرفی محصول جدید ایسوس که یک مینی پی سی می باشد، می گذرد اما این مینی پی سی قدرتمند که VivoMini نام دارد، هم اکنون وارد فروشگاه های اینترنتی همچون NewEgg شده است و کاربران می توانند اما آن را خریداری کنند اما این محصول با شرایطی نگران کننده عرضه شده است. با […]

چند ماهی از معرفی محصول جدید ایسوس که یک مینی پی سی می باشد، می گذرد اما این مینی پی سی قدرتمند که VivoMini نام دارد، هم اکنون وارد فروشگاه های اینترنتی همچون NewEgg شده است و کاربران می توانند اما آن را خریداری کنند اما این محصول با شرایطی نگران کننده عرضه شده است.

با این حال، مینی پی سی VivoMini از نسل چهارم پردازنده های اینتل با نام Haswell بهره می برد، البته از نوع Celeron آن و همراه با قیمت کمی بیشتر از 150 دلار عرضه شده که ایسوس به دنبال کمی پایین تر از آن بوده است.

اما مینی پی سی VivoMini، ماه سپتامبر سال گذشته معرفی شد و دوباره در نمایشگاه CES 2015 نیز در معرض نمایش قرار گرفت. این محصول که با هدف قرار دادن بازار محصولات کم مصرف و کاربردی عرضه شده است، می تواند تمامی کارهای معمولی شما را همچون وب گردی، انجام کارهای اداری و … پردازش کند و تمامی این کارها با مصرف برق پایین، اشغال کردن فضایی کم و سر و صدایی بسیار کمتر می باشد.

ASUS-VivoMini-4 ASUS-VivoMini-3

همچنین ایسوس قول داده است تا مدل هایی از این مینی پی سی را با پردازنده های نسل چهارم Core i3 و Core i5 نیز عرضه کند و همچنان نیز سر صحبت خود مانده است که خب تا آن زمان زیاد مانده است و کاربران و علاقه مندان، می توانند از مدلی که دارای پردازنده ی نسل چهارمی Intel Celeron 2957U می باشد استفاده کنند، پردازنده ی دو هسته ای و کم مصرفی که کلاک آن 1.4 گیگاهرتز می باشد. اینتل به زودی می خواهد نسل پنجم پردازنده های Broadwell خود را روانه ی بازار کند، پس حتی پردازنده های نسل چهارم Core i3 و Core i5 نیز نمی توانند جزو انتخاب های اصلی ایسوس برای مدل های دیگر VivoMini باشند.

مینی پی سی VivoMini، به صورت ویژه، UN42-M023M نام داشته و در شاخه ی کامپیوتر های BareBone قرار میگیرد، بدان معنی که تمامی اسلات های این مینی پی سی آماده ولی خالی هستند. این مینی پی سی دو عدد اسلات رم DDR3L SODIMMs را دارا می باشد که این اسلات ها، قادر خواهند بود تا از مجموعا 16 گیگابایت حافظه ی رم پشتیبانی کنند. همچنین پورت های m-SATA مخصوص هارد های جامد در حجم های 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی برای این مینی پی سی در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر، مدل های اسمبل شده (سر هم شده) ی این مینی پی سی با پردازنده های Intel Core M در آینده ی نزدیک به همراه 32 گیگابایت حافظه ی رم، ویندوز 8.1 و 2 گیگابایت حافظه ی رم عرضه خواهند شد. از مابقی جهات، انواع مختلف این مینی پی سی دارای پورت HDMI، خروجی DisplayPort، پورت های USB 3.0،شبکه ی WiFi، شبکه ی اترنت، بلوتوث و حافظه خوان (SD Card Reader) خواهند بود.

ASUS-VivoMini-6 ASUS-VivoMini-5

هم اکنون وب سایت NewEgg در حال فروش این مینی پی سی با قیمت 160 دلار می باشد، قیمتی بالاتر از هدف ایسوس که 149 دلار بوده است. هنوز قیمت و زمان عرضه ی نسخه های Core i3 و Core i5 مینی پی سی VivoMini مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال