نازک ترین نوت بوک 13.3 اینچی جهان، توسط ایسوس معرفی شد!

به تازگی ایسوس، محصول جدیدی از سری نوت بوک های ZenBook های خود را با نام UX305 معرفی کرده است که می توان آن را باریک ترین و نازک ترین نوت بوک 13.3 اینچی جهان نامید. UX305 ضخامتی برابر با 0.48 اینچ داشته و وزن آن نیز 2.6 پوند می باشد. پنل صفحه ی نمایش این […]

به تازگی ایسوس، محصول جدیدی از سری نوت بوک های ZenBook های خود را با نام UX305 معرفی کرده است که می توان آن را باریک ترین و نازک ترین نوت بوک 13.3 اینچی جهان نامید.

UX305 ضخامتی برابر با 0.48 اینچ داشته و وزن آن نیز 2.6 پوند می باشد. پنل صفحه ی نمایش این محصول جدید IPS بوده و از تکنولوژی ضد تابندگی نور نیز پشتیبانی می کند و قلب آن، به پردازنده ی Intel Core M مجهز شده است تا در کنار باتری قدرتمند آن که می تواند 10 ساعت شما را همراهی نماید، به انتخابی مناسب برای بسیاری از افراد که دغدغه ی استفاده از لپتاپ های قابل حمل را دارند تبدیل شده است.

این محصول جدید، با طراحی بسیار زیبا و بدنه ی آلومینیومی ای که دارد، توانسته است به یکی از زیباترین ها در سال 2014 تبدیل شود و از موسسه طراحی ژاپن، Japan Institute of Design Promotion که به JDP معروف است، جایزه ی Good Design Award 2014 را نصیب خود نماید و در لیست 100 طراحی برتر لپتاپ نیز جای گیرد. به تازگی، ZenBook UX305 توانسته است جایزه ی iF Design Award 2015 را نیز دریافت نماید که همه ی این موارد، نشان گر تاییدی بر طراحی بسیار خاص آن دارد.

اما نوت بوک UX305 که قرار است به همراه سیستم عامل ویندوز 8.1 روانه ی بازار شود، از قدرت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. سازندگان، درون این لپتاپ 8 گیگابایت حافظه ی رم و یک هارد 256 گیگابایتی جامد و فوق سریع قرار داده اند تا بتوان در آن در کارهای Mutli Tasking (انجام چندین کار به صورت همزمان)، به خوبی استفاده کرد. این هارد ها که سرعت بسیار بالایی دارند، حدود 6 برابر سریع تر از هارد های مکانیکی عمل می کنند و رفته رفته در حال گرفتن جای این هارد ها در لپتاپ ها هستند.

ویژگی های متعددی نیز توسط ایسوس برای لپتاپ UX305 در نظر گرفته شده است. طبق گفته ی سازندگان، کیبورد این محصول، طراحی دوباره داشته است و بسیار ارگونومیک تر از قبل شده است که می تواند تاثیر در تایپ کردن داشته باشد. از سوی دیگر، ارتباطات و پورت های خروجی و ورودی نیز در این محصول، با تغییرات بسیاری همراه بوده اند که از جمله ی آنها، می توان به قرار گیری پورت های USB 2.0 و USB 3.0 در کنار ویرایشی جدید از USB 3.0 که سرعت آن بسیار بیشتر از قبل شده است، اشاره کرد. همچنین ایسوس برای کسانی که قصد شارژ کردن دستگاه های هوشمند خود را دارند، تکنولوژی +ASUS Charger خود را در این محصول قرار داده تا مشکلی در شارژ کردن سریع دستگاه هوشمند شما وجود نداشته باشد.

در کنار تمامی این موارد، یکی از جذاب ترین بخش های این لپتاپ، صفحه نمایش 13.3 اینچی آن می باشد که در دو مدل، یکی با وضوح تصویر 1920×1080 و دیگری با وضوح تصویر 3200×1800 روانه ی بازار می شود که تراکم پیکسلی آن، پنج برابر صفحه نمایش های استاندارد HD بوده و میزان آن، 275 پیکسل در اینچ می باشد.

اما صدای خارق العاده در محصولات خانواده ی ZenBook همیشه از مهم ترین موضوعات بوده است. به همین جهت ایسوس، اسپیکر های SonicMaster خود را به همراه تکنولوژی ICEpower که با همکاری شرکت Bang & Olufsen طراحی شده است، در این لپتاپ قرار داده تا با صدایی صاف، شفاف و البته با کیفیت رو به رو باشیم. همچنین، نرم افزار AudioWizard که استفاده از آن بسیار آسان می باشد نیز به همراه این محصول عرضه خواهد شد تا از پنج حالت پیش فرضی که در آن قرار گرفته است، در کنار حالت های مختلفی که می توانید به صورت دلخواه آن ها را ذخیره کنید، لذت کافی را از شنیدن موسیقی و تماشای ویدئو ببرید!

ZenBook UX305 با 8 گیگابایت حافظه ی رم، 256 گیگابایت هارد جامد و صفحه ی نمایش Full HD، با قیمت پایه ی 699 دلار به فروش می رسد و اگر به دنبال صفحه ی نمایشی بهتر هستید، باید بیشتر دست به جیب شوید!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال