نتایج بنچ مارک و تصاویر تلفن هوشمند (LG Liger (F490L

ال جی Liger حضوری پررنگی قبل از معرفی رسمی اش در شایعات داشته است. ویژگی های کامل این تلفن هوشمند، عکس ها، نتایج بنچ مارک و حتی مشخصات پردازنده ی آن لو رفته است. این تلفن هوشمند قرار است به خانواده ی ال جی جی3 ملحق شود و ظاهری مشابه نیز دارد تنها تفاوت آن […]

ال جی Liger حضوری پررنگی قبل از معرفی رسمی اش در شایعات داشته است. ویژگی های کامل این تلفن هوشمند، عکس ها، نتایج بنچ مارک و حتی مشخصات پردازنده ی آن لو رفته است. این تلفن هوشمند قرار است به خانواده ی ال جی جی3 ملحق شود و ظاهری مشابه نیز دارد تنها تفاوت آن در صفحه نمایش 5.9 اینچی و پردازنده ی ساخت خود ال جی Odin است.

این پردازنده دارای چهار هسته ی Cortex-A15 و چهار هسته ی Cortex-A7 است.  نتایج بنچ مارک AnTuTu 5 برای این پردازنده حتی در مقابل اسنپدارگون 801 در ال جی جی 3 چشم گیر نیست.

Untitled

با توجه به صفحه نمایش و پردازنده ی این تلفن هوشمند می توان ال جی Liger را بیشتر یک فبلت میان رده دانست تا یک فبلت پرچمدار.

از سایر ویژگی های این تلفن هوشمندمی توان به 2 گیگابایت حافظه ی رم،13 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعت اشاره کرد.

34

54

123

234

345

456

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال