نمایشگر های فوق خمیده ی ال جی با نام 34UC97، آماده ی عرضه در بازار آمریکا

ال جی که اولین و برترین تولید کننده ی صفحه های نمایش در جهان می باشد، از روز گذشته کار عرضه ی نمایشگر های فوق خمیده ی 34UC97 را با نسبت تصویر 21:9  و اندازه ی 32.7 اینچ در کشور آمریکا آغاز کرده است. پنل به کار گرفته شده در این نمایشگر ها از نوع IPS می باشد و کیفیت […]

ال جی که اولین و برترین تولید کننده ی صفحه های نمایش در جهان می باشد، از روز گذشته کار عرضه ی نمایشگر های فوق خمیده ی 34UC97 را با نسبت تصویر 21:9  و اندازه ی 32.7 اینچ در کشور آمریکا آغاز کرده است. پنل به کار گرفته شده در این نمایشگر ها از نوع IPS می باشد و کیفیت نمایشگر های این شرکت با فن آوری ها جدید و به کار گرفته شده، بهتر نیز عمل کرده است.

اما این نمایشگر های فوق خمیده، زاویه ی دید بسیار گسترده ای را خلق می کنند که باعث می شود تصور کنید که اندازه ی صفحه ی نمایش 34 اینچ می باشد و با هر زاویه ای قابل دیدن خواهد بود. وضح تصویر به کار گرفته شده در این تلویزیون ها برابر با 3440×1400 می باشد که مقداری خیره کننده دارد و سبب می شود تا تجربه ی بی نظیری را در تماشای فیلم ها و انجام بازی ها داشته باشید.

مدیر عامل دفتر مرکزی ال جی در آمریکا در رابطه با این مانیتور جدید که یکی از پرچم داران ال جی به حساب می آید اینگونه توضیح داد :

“تعداد بسیار زیادی از مردم زمانی زیادی را در مقابل مانیتور های خود صرف می کنند چرا که ویژگی های بسیاری نسبت به تلویزیون ها دارند و کیفیت بالاتر آنها سبب شده است که مردم کمتر به سراغ تلویزیون ها روی بیاورند. اما ما سعی کردیم تا نمایشگری را طراحی و با به کارگیری تمامی ویژگی های مانیتور های هوشمند خود، مردم را برای تماشای تلویزیون ترغیب به خرید این نمایشگرها کنیم!”

نمایشگر فوق خمیده ی 34UC97 دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که از جمله ی آنها می توان به پشتیبانی از پورت های پیشرفته ی Thunderbolt 2 که سرعت بسیار بیشتری نسبت به پورت های USB 3.0 دارند اشاره کرد.

اما قابلیت های ویژه ی این نمایشگر نیز آن را به یک نمایشگر بی رقیب تبدیل کرده است. شما با استفاده از 34UC97 می تواند از قابلیت Multitasking بهره مند شوید، قابلیتی که شما را قادر می سازد صفحه ی نمایشگر را به 4 قسمت مختلف (و البته در اندازه های دلخواه) تقسیم کنید و هر کدام از کارهای خود را در یکی از این قسمت ها انجام دهید.

قابلیت جدیدی که در این نمایشگر به کار برده شده است، پشتیبانی همزمان از دو دستگاه می باشد، قابلیت جدیدی که ال جی نام آن را Dual-Link Up  گذاشته است. به عنوان مثال، شما می توانید دو کامپیوتر، دو کنسول بازی یا دو تلفن هوشمند را به این تلویزیون جدید وصل کرده و همزمان، تصویر هر دو را داشته باشید که از قابلیت های جدید این تلویزیون هوشمند می باشد..

نمایشگر فوق خمیده ی 34UC97 ال جی، هم اکنون در حال عرضه شدن در بازار آمریکا، با قیمت 1299 دلار می باشد.

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال