نگاهی به تم‌های زیبای رابط کاربری Touchwiz در گلکسی اس 6

یکی از ویژگی‌های جدید و کابرپسند رابط کاربری پرچمدار جدید سامسونگ که جدیدا معرفی شد قابلیت قرار دادن “تم” می‌باشد و در حالی که تم‌ها برای کاربران اندرویدی ویژگی جدیدی نمی‌باشد باید بگوییم که تم‌های رابط کاربری Touchwiz سامسونگ بسیار موفق عمل کرده‌اند.

یکی از ویژگی‌های جدید و کاربرپسند رابط کاربری پرچمدار جدید سامسونگ که جدیدا معرفی شد قابلیت قرار دادن “تم” است، در حالی که تم‌ها برای کاربران اندرویدی ویژگی جدیدی نیست باید بگوییم که تم‌های رابط کاربری Touchwiz سامسونگ بسیار موفق عمل کرده‌اند.

معمولا کاربران بعد از مدتی از والپیپر گوشی خود خسته شده یا با استفاده از لانچر‌های موجود دست به تغییراتی در گوشی می‌زنند اما سامسونگ با استفاده از تم‌های جدید قابلیت تغییر آیکون‌ها، فونت‌ها و حتی برنامه‌های اصلی نظیر ساعت، تقویم و برنامه‌ی پیام رسان را ایجاد کرده است. این نکته را در نظر داشته باشید که سامسونگ دست توسعه دهندگان هم باز گذاشته تا هر شخصی بتواند برای گوشی خود تم‌های مختلفی را ارائه کند پس باید با عرضه‌ی رسمی گوشی شاهد ورود تم‌های مختلف به گوگل پلی برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 ادج باشیم. تا آماده شدن تم‌ها و قرار گرفتن آن‌ها در گوگل پلی به شما پیشنهاد می‌کنیم عکس‌های جدید از رابط کاربری سامسونگ و تم‌های ان را مشاهده کنید.

Pink-theme-contacts

گلکسی اس 6

گلکسی اس 6

گلکسی اس 6

گلکسی اس 6

گلکسی اس 6

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال