ال جی، آئودی و سیستم عامل webOS در ساعت هوشمند جدید ال جی (CES 2015)

زمزمه های همکاری LG و Audi، ماه ها است که به گوش می رسد. حال ال جی در نمایشگاه CES 2015 اعلام کرده است که قرار است ساعت های هوشمند خود را با سیستم عاملی جدید نیز عرضه نماید که در آینده در رابطه با آن، به صورت کامل می توانید بخوانید.اما این سیستم عامل […]

زمزمه های همکاری LG و Audi، ماه ها است که به گوش می رسد. حال ال جی در نمایشگاه CES 2015 اعلام کرده است که قرار است ساعت های هوشمند خود را با سیستم عاملی جدید نیز عرضه نماید که در آینده در رابطه با آن، به صورت کامل می توانید بخوانید.اما این سیستم عامل جدید که پیشتر در تلویزیون های هوشمند شرکت ال جی دیده ایم موفق خواهد بود؟

تا به امروز تمامی ساعت های هوشمندی که دیده ایم، همراه با سیستم عامل Android Wear روانه ی بازار شده اند اما هر شرکتی تمایل دارد تا سیستم عامل اختصاصی خود را داشته باشد تا بتواند هر طور که دوست دارد از قابلیت های آن استفاده کند. ال جی نیز احتمالا به دنبال این موضوع است اما همراه با شرکت خودروسازی آئودی. احتمالا به وسیله ی این ساعت هوشمند، شاهد سیستم هایی همچون سیستم BlueLink شرکت هیوندای باشیم که به وسیله ی آن میشد خودرو را روشن و یا خاموش کرد و یا از امکانات دیگر آن همچون روشن کردن چراغ ها و به صدا در آوردن دزدگیر استفاده کرد.

هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با این همکاری منتشر نشده است و ال جی اعلام کرده است که در کنگره ی جهانی موبایل که در ماه مارس برگزار می شود، به صورت کامل از این سیستم عامل و همکاری های خود با شرکت آئودی پرده برداری خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال