وان پلاس وان، با آندروید ال به روز رسانی می شود

 وان پلاس وان زیبا برای مشتریان زیادی طراحی نشده است، طراحی زیبای این محصول و قیمت بسیار مناسبش مثال زدنی است، اما  محدودیت های نرم افزاری و تاخیر در آپدیت ها از محبوبیت این تلفن هوشمند کاسته است. اندکی بعد اگر قصد خرید وان پلاس وان را داشتید باید بدانید این گوشی هوشمند با ساینوژن […]

 وان پلاس وان زیبا برای مشتریان زیادی طراحی نشده است، طراحی زیبای این محصول و قیمت بسیار مناسبش مثال زدنی است، اما  محدودیت های نرم افزاری و تاخیر در آپدیت ها از محبوبیت این تلفن هوشمند کاسته است.

اندکی بعد اگر قصد خرید وان پلاس وان را داشتید باید بدانید این گوشی هوشمند با ساینوژن مود 11 اس به بازار عرضه نخواهد شد چون این ورژن از ساینوژن مودتنها با آندروید 4.4 کیتکت کار خواهد کرد.

امروز وان پلاس در فروم اختصاصی اش عنوان کرده که تا سه ماه آینده با آندروید ال آپدیت خواهد شد، همین زمان نیز برای پرچمداران اچ تی سی، ام7 و ام8 از سری فوق العاده وان وعده داده شده است.

گوگل بیان کرده است ورژن ال از آندروید از پاییز امسال برای کاربران عمومی قابل استفاده خواهد بود، این به این معناست که وان پلاس هم تا پایان امسال آپدیتش را عملی خواهد نمود، امیدواریم تا پایان امسال و قبل از شروع سال 2015 تمامی پرچمداران آندرویدی با ورژن ال آپدیت شوند.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال