پردازنده ی تلفن هوشمند Meizu MX4 Pro از خانواده ی هشت هسته ای Exynos 5430 خواهد بود

وقتی که بررسی Meizu MX4  را خواندیم فکر می کردیم کمپانی برترین محصولش را عرضه کرده، این محصول کامل نبود ولی با قیمت 450 دلار مقرون به صرفه و منطقی به نظرمی رسید. اما ظاهرا شرکت نسل این تلفن ها را کنار نگذاشته و قرار است آپدیت دیگری از این دستگاه را با پسوند پرو […]

وقتی که بررسی Meizu MX4  را خواندیم فکر می کردیم کمپانی برترین محصولش را عرضه کرده، این محصول کامل نبود ولی با قیمت 450 دلار مقرون به صرفه و منطقی به نظرمی رسید. اما ظاهرا شرکت نسل این تلفن ها را کنار نگذاشته و قرار است آپدیت دیگری از این دستگاه را با پسوند پرو به بازار عرضه نماید.

پیشتر نیز در شایعات گفته شده بود که شرکت میزو قصد دارد به بازار فبلت ها با صفحه نمایش بزرگتر از 5.5 اینچ وارد شود و اطلاعات تلفن هوشمند بعدی میزو از قبیل سنسورتشخیص اثر انگشت و رم سه گیگابایتی لو رفته بود. و اکنون در بنچ مارک GFXBench پردازنده ی این دستگاه هم لو رفته است. در این نسخه پردازنده ای به کار گرفته شده که در سامسونگ گلکسی آلفا نیز وجود دارد. این پردازنده از خانواده پردازنده های سامسونگ بانام Exynose 5430 8 هسته ای است.

این پردازنده اولین پردازنده ی 20 نانومتری دنیاست. انتظار می رود 4 هسته ی این دستگاه Cortex-A15 و چهار هسته ی دیگر Cortex-A7 باشند. پردازنده ی گرافیکی ARM Mali T628 نیز چیپست را در عملکردش یاری می کند.

از سایرویژگی های تایید شده ی این تلفن هوشمند می توان به دوربین اصلی 20.7مگاپیکسلی با سنسور ساخت سونی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال