پرینتر MicroBot 3D در فروشگاه های شرکت Home Debot عرضه می شود

شرکت Home Debot به دنبال فراهم کردن بازی های پرینت سه بعدی است و پرینترهای رپلیکیتور MakerBot 3D را به فهرست محصولات خود اضافه کرده است. در صورتی که شما نزدیک یکی از این فروشگاه های عرضه کننده این دستگاه ها زندگی می کنید، می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید ولی در صورت عدم […]

شرکت Home Debot به دنبال فراهم کردن بازی های پرینت سه بعدی است و پرینترهای رپلیکیتور MakerBot 3D را به فهرست محصولات خود اضافه کرده است. در صورتی که شما نزدیک یکی از این فروشگاه های عرضه کننده این دستگاه ها زندگی می کنید، می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید ولی در صورت عدم دسترسی به این فروشگاه ها، می توانید از وب سایت فروشگاه سخت افزار خرید خود را انجام دهید.

انواع مختلفی از میکربوت ها در دسترس هستند که دو نوع پرینتر رپلیکیتور مینی کامپکت 3D و رپلیکیتور دسکتاپ به ترتیب با قیمت 1.375$ و 2.899$ به فروش می رسد. همچنین انواع دیگری از قبیل رپلیکیتور دسکتاپ 2 با قیمت 1.999$، اسکنر 3D دیجیتایزر دسکتاپ با قیمت 799$ و یک رشته فیلامنت (نوار رنگی پرینتر 3 بعدی) با قیمت 48$ عرضه می شود.

عرضه این پرینترها، شروع یک برنامه آزمایشی است که چگونگی نرخ فروش را نشان می دهد. اگر شما به یکی از فروشگاه های خرده فروش سربزنید، کیوسک هایی را خواهید دید که تکنولوژی را به نمایش گذاشته اند. کارکنان آموزش دیده نیز در مورد روش استفاده از پرینترها ارائه اطلاعات می دهند.

لینک کوتاه | منبع : slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال