بزرگ‌ترین پهباد ساخته‌شده با فناوری پرینت سه‌بعدی، سریع‌ترین پهباد نوع خود است؛ 150 مایل در ساعت

پیشرفت تکنولوژی پرینت سه‌بعدی و به کارگیری آن در بسیاری از صنایع مختلف، باعث شده تا همه روزه شاهد معرفی دستگاه‌هایی جدید و دستاوردهایی بزرگ در این صنعت باشیم. هفته‌ی گذشته نیز اطلاعاتی در مورد تولید یک پهباد بزرگ به وسیله‌ی فناوری پرینت سه‌بعدی منتشر شد که نشان می‌دهد این پهباد می‌تواند با سرعت خیره‌کننده […]

پیشرفت تکنولوژی پرینت سه‌بعدی و به کارگیری آن در بسیاری از صنایع مختلف، باعث شده تا همه روزه شاهد معرفی دستگاه‌هایی جدید و دستاوردهایی بزرگ در این صنعت باشیم. هفته‌ی گذشته نیز اطلاعاتی در مورد تولید یک پهباد بزرگ به وسیله‌ی فناوری پرینت سه‌بعدی منتشر شد که نشان می‌دهد این پهباد می‌تواند با سرعت خیره‌کننده 150 مایل بر ساعت، حرکت کند.

مهندسین شرکت Aurora Flight در نمایشگاه صنایع هوایی که اخیرا در دوبی برگزار شده است، از بزرگ‌ترین پهباد ساخته‌شده به وسیله‌ی فناوری پرینت سه‌بعدی شرکت Stratasys Limited با مجهز بودن به سوخت جت را معرفی کرد. این پهباد پر سرعت که 33 پوند وزن دارد می‌تواند با سرعت بالای 150 مایل بر ساعت حرکت کند. طبق صحبت‌های مهندسین این شرکت و آقای Dan Campbell، هدف اصلی از تولید این پهباد پر سرعت و قدرتمند، به نمایش گذاشتن قدرت طراحی، کیفیت ساخت و موثر بودن فناوری پرینت سه‌بعدی بوده چرا که علاوه بر این موارد، حتی زمان ساخت این پهباد (که نسبت به نسخه‌ی قبلی خود، 50 درصد زودتر تولید شده است) نیز نسبت به سایر پهبادهایی که ساخته می‌شوند، تا 80 درصد بیشتر است. باید بگوییم که مهندسین این شرکت با به کارگیری از تکنیک‌های مختلف فناوری پرینت سه‌بعدی، موفق به ساخت و تولید پهبادی انقلابی در این زمینه شده‌اند.

Dan Campbell معتقد است که تولید این پهباد شروع کار بوده و باید دید که تلاش آنها تا چه اندازه نتیجه می‌دهد. همچنین وی اشاره کرده که تا کنون هیچ کسی پهبادی به این بزرگی و پیچیدگی را به کمک فناوری پرینت سه‌بعدی، تولید نکرده است. البته این موضوع با شرکت Stratasys نیز بی‌ربط نیست؛ چرا که از سوی مهندسین این شرکت، هیچ محدودیتی پیش روی مهندسین Aurora Flight قرار نداشته و آنها می‌توانستند هر کدام از قطعه‌ها را بدون کوچک‌ترین مشکلی تولید کنند.

مدت زیادی نیست که فناوری پرینت سه‌بعدی وارد دنیای پهبادها شده و در همین مدت کوتاه نیز شاهد تولید و ساخت پهبادهایی بزرگ و قدرتمند هستیم. افزایش دادن تعداد مهندسین می‌تواند ایده‌های چدید برای تولید پهبادها را پیش روی شرکت‌های مختلف قرار داده و این صعنت را با سرعتی بیشتر از قبل، جلو ببرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال