پس از شایعات فراوان، LG G3 نیز معرفی شد

پس از شایعات بسیار زیاد و تقریبا به بیرون درز کردن تمام مشخصات جی 3، دیروز شرکت ال جی آن را بصورت رسمی معرفی کرد. نمایشگر 2K آن با اندازه ی 5.5 اینچ و رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، دقت 538 پیکسل بر اینچ را فراهم میکند که به گفته ی ال جی، کیفیت آن […]

پس از شایعات بسیار زیاد و تقریبا به بیرون درز کردن تمام مشخصات جی 3، دیروز شرکت ال جی آن را بصورت رسمی معرفی کرد.

نمایشگر 2K آن با اندازه ی 5.5 اینچ و رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، دقت 538 پیکسل بر اینچ را فراهم میکند که به گفته ی ال جی، کیفیت آن معادل پرینت تصاویر و نوشته هاست.

این نمایشگر همچنین با تکنولوژی HD-IPS+ ساخته شده و به وسیله پوشش گوریلا گلس 3 نگهبانی میشود!

پردازنده ی به کار رفته نیز اسنپدراگون 801 با 4 هسته ی 2.5 گیگاهرتزی و گرافیک آدرنو 330 میباشد. همچنین بسته به مدل و میزان حافظه اصلی که از بین 16 یا 32 گیگابایت (قابل افزایش از طریق کارت حافظه میکرو اس دی) قابل انتخاب خواهد بود، این تلفن هوشمند دارای 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم خواهد بود!

سیستم عامل پرچمدار ال جی نیز آندروید 4.4.2 به همراه Optimus UI ال جی میباشد.

یکی از نوآوری های ال جی در این تلفن را میتوان در دوربین اصلی آن دید که با نام فوکوس لیزری معرفی شده است. بر اساس گفته ی ال جی، این دوربین 13 مگاپیکسلی توانایی فوکوس بسیار سریع (کمتر از 0.3 ثانیه) و فوکوس در شرایط بسیار کم نور را نیز خواهد داشت که در نوع خود بسیار عالی و کم نظیر است.

این دوربین همچنین به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده و توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4K را نیز دارا میباشد. دوربین دوم جی 3 نیز دارای یک سنسور 2.1 مگاپیکسلی با کیفیت فول اچ دی خواهد بود.

از دیگر مشخصات این پرچمدار جدید میتوان به اندازه 146.3 در 74.6 در 8.9 میلیمتر، باتری 3000 میلی امپری، اسپیکر قدرتمند 1 وات در پشت (1.5 وات در حالت بوست) به همراه آمپلی فایر باز طراحی شده و شارژ بی سیم اشاره کرد.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال