چگونه آیکون نمایش میزان باتری در آندروید را تغییر دهیم

تا بحال شده که باتری دستگاه آندرویدی خود را چک کنید و خواسته باشید یک شکل رنگی تر در این قسمت دیده ببینید؟ چرا خواسته ی شما محقق نشود، اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه آیکون زیبا و جذاب تر برای نمایش میزان باتری تان بر روی صفحه ی آندروید بگذارید. البته استفاده از […]

تا بحال شده که باتری دستگاه آندرویدی خود را چک کنید و خواسته باشید یک شکل رنگی تر در این قسمت دیده ببینید؟ چرا خواسته ی شما محقق نشود، اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه آیکون زیبا و جذاب تر برای نمایش میزان باتری تان بر روی صفحه ی آندروید بگذارید.

البته استفاده از این ویجت ها تغییری در نوتیفیکیشن های باتری شما ایجاد نمی کند و تنها یک آیکون دیگر برای نشان دادن باتری شماست.

اگر در Google Play Store به دنبال اپلیکیشن های battery widget بگردید حتما آیکون مورد علاقه خود را می یابید. کافیست اپلیکیشن مورد نظر خود که عموما هم رایگان هستند بر روی دستگاه آندرویدی خود نصب نمایید.

وقتی که این اپ را نصب کردید آیکون به طور اتوماتیک ظاهر نمی شود، باید به قسمت اپ در تلفن هوشمندتان بروید و ویجت را از آنجا برروی صفحه نمایشتان بیاورد. بعد از آن نیز می توانید محل نمایش این آیکون را تغییر دهید، همچنین میتوانید رنگ و شکل این آیکون را تغییر دهید. حتما این اپلیکیشن را دانلود کنید و جذابیت بیشتری را به صفحه نمایشتان بیاورید. تصاویر برخی از آین آیکون ها را در ادامه مطلب مشاهده می فرمایید.

How-to-customize-your-Android-battery-status-indicator-04 (1)

How-to-customize-your-Android-battery-status-indicator-06

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال