گوگل در حال آزمایش امکان افزودن اپلیکیشن‌ها به صف دانلود پلی‌استور است

معمولا، افراد دوست ندارند با استفاده از اینترنت سیم‎کارت خود دانلود‎های سنگین انجام دهند، این تصمیم به علت محدودیت‎های ماهیانه در رابطه با میزان حجم اینترنت مصرفی است. حالا، گوگل قابلیت جدیدی را در همین رابطه برای پلی‎استور خود ارائه داده است. با استفاده از این قابلیت که در حالت بتا قرار دارد، شما می‎توانید […]

معمولا، افراد دوست ندارند با استفاده از اینترنت سیم‎کارت خود دانلود‎های سنگین انجام دهند، این تصمیم به علت محدودیت‎های ماهیانه در رابطه با میزان حجم اینترنت مصرفی است. حالا، گوگل قابلیت جدیدی را در همین رابطه برای پلی‎استور خود ارائه داده است. با استفاده از این قابلیت که در حالت بتا قرار دارد، شما می‎توانید دانلود اپلیکیشن‎ها را در صف قرار دهید تا به طور خودکار زمانی که به شبکه‎ی وای‎فای متصل شدید، شروع به دانلود کنند. به عنوان مثال، اگر بیرون از خانه و در حال گرفتن تصویر باشید، ولی متوجه شوید که اپلیکیشن اینستاگرام را نصب ندارید، می‎توانید آن را به صف دانلود اضافه کنید تا به محض برگشتن به خانه بارگذاری و نصب شود.

گوگل در حال آزمایش امکان افزودن اپلیکیشن‌ها به صف دانلود پلی‌استور است

ضرورتا، این قابلیت راهی است که گوگل در اختیار افراد به منظور صرفه‎جویی در دانلود فایل‎های بزرگ قرار می‎دهد تا مصرف ماهیانه‎ی اینترنت سیم‎کارت آن‎ها با برنامه‎ریزی بیشتری صورت گیرد. یقینا بسیاری از افراد به خوبی از این قابلیت استقبال می‎کنند.

در حال حاضر، خبر رسمی از سوی گوگل به گوش شنیده نمی‎شود که چه زمان این قابلیت در اختیار طیف بیشتری از افراد قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال