کاربران آیفون اپل پیام هایی با محتوای کالاهای تقلبی در spam دریافت می کنند.

طبق تحقیقات امنیتی Cloudmark، کاربران آیفون اپل که از iMessage استفاده می کنند، باید به فکر یک اسپمر باشند که اجناس خود را با استفاده از پیام های اس ام اس می فروشد. اسپم جدید کاربران ثروتمند آیفون را در نیویورک، لوس آنجلس، سان دیگو و میامی هدف قرار می دهد و قصد آن ترغیب […]

طبق تحقیقات امنیتی Cloudmark، کاربران آیفون اپل که از iMessage استفاده می کنند، باید به فکر یک اسپمر باشند که اجناس خود را با استفاده از پیام های اس ام اس می فروشد. اسپم جدید کاربران ثروتمند آیفون را در نیویورک، لوس آنجلس، سان دیگو و میامی هدف قرار می دهد و قصد آن ترغیب دریافت کنندگان به خرید کالاهای تقلبی است. عینک آفتابی Phony Oakley به نظر می رسد که در بالای لیست قرار گرفته باشد.

شگفت آور است که 47 درصد از اسپم هایی که در نیویورک در ماه مه و ژوئن گذشته دریافت شده، مربوط به این پیام های اسپم بوده است. این آمار بسیار شگفت انگیز است که اگر توجه کنیم می بینیم که فقط کاربران آیفون توسط این اسپم های ویژه تحت تأثیر قرار گرفته اند. با توجه به این که iMessage به صورت رایگان استفاده می شود، حجم بالای اسپمرها به سوی این سرویس ها کشیده شده اند.

شما می توانید در صورت دریافت چنین اسپمی با فوروارد کردن آن به اپل از خود محافظت کنید. همچنین می توانید این پیام ها را از طریق همان فرستنده بلوک کنید که باید به قسمت Contact رفته و گزینه Block this Caller را انتخاب کنید. برای جلوگیری از این گونه تهدیدها، فقط کافیست به یاد داشته باشید که اگر پیامی با پیشنهاد معامله دریافت کردید که بیش از حد فرصت خوبی به نظر می رسد، بدانید که شما تنها یکی از این پیام ها را دریافت کرده اید!

اسپم شما را به وبسایت زیر انتقال میدهد:

gd

 

 

 

 

 

Untitled

 

 

sf

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال