آیفون اپل لقب تاثیرگذارترین گجت تاریخ را از مجله تایم دریافت کرد

مجله‎ی تایم لیست 50 عددی از تاثیرگذارترین گجت‎های تاریخ (توجه داشته باشید این‎ها بهترین‎ها نیستند بلکه فقط تاثیرگذارترین‎ها به شمار می‎روند) تهیه کرده و آیفون اپل را در صدر این لیست قرار داده است. با توجه به اینکه ما در حال حاضر در جهانی زندگی می‎کنیم که در آن گوشی‎های هوشمند محبوب‎ترین دستگاه‎های محاسبه‎ای به‌شمار […]

مجله‎ی تایم لیست 50 عددی از تاثیرگذارترین گجت‎های تاریخ (توجه داشته باشید این‎ها بهترین‎ها نیستند بلکه فقط تاثیرگذارترین‎ها به شمار می‎روند) تهیه کرده و آیفون اپل را در صدر این لیست قرار داده است. با توجه به اینکه ما در حال حاضر در جهانی زندگی می‎کنیم که در آن گوشی‎های هوشمند محبوب‎ترین دستگاه‎های محاسبه‎ای به‌شمار آمده و در بین دستگاه‎های محاسبه‎ای انتخاب اول بسیاری ار کاربران هستند، این انتخاب مجله تایم نباید آنچنان هم دور از انتظار باشد.

تایم اعتراف می‎کند که گوشی‎های هوشمند همراه قبل از آیفون وجود داشته‎اند (و در این لیست یکسری دیگر از گوشی‎های موبایل به چشم می‎خورند)، ولی آیفون ضرورتا به این خاطر رتبه‎ی اول را به خود اختصاص داده است که گجتی بود که صفحه‎ی نمایش لمسی داشت و باعث شد که داشتن گوشی هوشمند همراه یک گجت الزامی برای میلیون‎ها فرد در دنیا باشد. گوشی هوشمند دیگری که در بالاترین جایگاه در این لیست قرار دارد Motorola DROID است که رتبه‎ی 20 را به خود اختصاص داده است و اعتباری که تایم به آن داده است بابت محبوب‎‌سازی سیستم‎عامل اندروید و کمک به پیش‎بردن پلت‎فرم گوگل به سمت جلو به عنوان یک پیشرو در بازار امروزی می‎باشد.

سایر دستگاه‎های مهم موبایلی که در این لیست قرار داشتند عبارتند از: Motorola Bravo Pager (رتبه‎ی 18)، بلک‎بری 6210 به عنوان اولین گوشی بلک‎بری که یک گوشی همراه را با قابلیت دریافت ایمیل و گردش در وب ترکیب می‎کند (رتبه‎ی 24)، آیپد اپل برای محبوب‎سازی تبلت‎ها (رتبه‎ی 25)، نوکیا 3210 به عنوان یک گوشی فناپذیر (رتبه‎ی 24)، Palm Pilot برای محکم‎سازی جایگاه محاسبات دستی (رتبه‎ی 36)، Motorola Dynatac 8000x به عنوان اولین گوشی همراه “واقعا پرتابل” (رتبه‎ی 37)، Fitbit (رتبه‎ی 42) و عینک گوگل به عنوان دستگاهی که شروع‎کننده‎ی مسیر رو به جلوی دستگاه‎های قابل پوشیدنی و واقعیت افزوده بود (رتبه‎ی 50).

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال