کمپانی Square اعلام کرد از سرویس Apple Pay پشتیبانی می کند

Square یک سیستم پرداخت بسیار محبوب است که حدود یک میلیارد کاربر دارد! اسکوئر برای کارت هایی که به تلفن های هوشمند متصل می شود و می توان با آن پرداخت انجام داد معروف شده است و به نظر می رسد اکنون قصد راه اندازی سرویس پرداخت ضربه ای را دارد. این کمپانی قصد دارد […]

Square یک سیستم پرداخت بسیار محبوب است که حدود یک میلیارد کاربر دارد! اسکوئر برای کارت هایی که به تلفن های هوشمند متصل می شود و می توان با آن پرداخت انجام داد معروف شده است و به نظر می رسد اکنون قصد راه اندازی سرویس پرداخت ضربه ای را دارد. این کمپانی قصد دارد از سال آینده پشتیبانی اپل پی و گوگل والت نیز را به سرویسش اضافه کند.

این موضوع در مصاحبه ای در سی ان ان اعلام شده است. اسکوئر قرار است کارت هایی را با پشتیبانی EMV ارائه دهد. این سرویس اتصالی است شبیه به ان اف سی که می تواند سرویس دریافت وجه برای خرده فروشان باشد. به احتمال زیاد خرده فروشان با این تغییر سخت افزار جدیدتری احتیاج دارند.

در مصاحبه دورسی مدیر اسکوئر اعلام نشده که شرکت از سایر شیوه های پرداخت ان اف سی پشتیبانی می کند، هنوز زمان دقیقی از زمان عرضه ی آپدیت ها و تغییر سخت افزارها در دسترس نیست. در هر حال سیستم های رایج پرداخت در دنیا در کشور ما بسیار ناشناخته اند، به نظر شما روزی خواهد رسید که ما نیز بتوانیم از سیستم هایی همچون اپل پی یا گوگل ولت در مرزهای کشورمان استفاده کنیم؟ چه زمانی را برای این موضوع پیش بینی می کنید؟

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال