گیگابایت از مادربورد جدید و گیمینگ خود برای سوکت LGA1150 پرده برداشت

سری جدید مادربورد های گیمینگ شرکت بزرگ گیگابایت که بزرگترین های دنیای تکنولوژی است، چند وقتی هست که در حال ساخته شدن با نام های G1.Sniper می باشند. حال نوبت به معرفی مادربورد جدید G1.Sniper B6 برای سوکت LGA1150 شرکت اینتل رسیده است. G1.Sniper B6 برای کسانی معرفی شده است که قصد اورکلاک پردازنده ی […]

سری جدید مادربورد های گیمینگ شرکت بزرگ گیگابایت که بزرگترین های دنیای تکنولوژی است، چند وقتی هست که در حال ساخته شدن با نام های G1.Sniper می باشند. حال نوبت به معرفی مادربورد جدید G1.Sniper B6 برای سوکت LGA1150 شرکت اینتل رسیده است.

G1.Sniper B6 برای کسانی معرفی شده است که قصد اورکلاک پردازنده ی خود را ندارند طراحی شده است و در رنگ کلاسیک خود که مشکی و سبز است، باقی مانده و با مدل های مرجع از کارت های گرافیک GTX980 و GTX970 از نظر رنگ همخوانی دارد. چیپست به کار گرفته شده در این مادربورد، بر پایه ی چیپ B85 Express شرکت اینتل می باشد و قرار است از سوکت LGA1150 و پردازنده های با معماری “Haswell” و “Devil’s Canyon” پشتیبانی کند. همچنین در کناری این مادربورد جدید، دو شکاف PCI-Express دیده می شود که تنها یکی از آنها از نسل سوم است و به رنگ سبز می باشد.

104b

ویژگی های دیگری در G1.Sniper B6 مشاهده می شود که از جمله ی آنها می توان به 4 اسلات رم اشاره کرد. قرار گرفتن دو کاکنکتور برق، یکی 24 پین و دیگری 8 پین نیز از جمله ویژگی های این مادربورد به شمار می رود.

برای انتقال اطلاعات، پورت 4 پورت SATA 6b/s و دو پورت SATA 3 Gb/s در نظر گرفته شده است. همچنین، پورت ویژه و مخصوص شرکت گیگابایت که از جدیدترین ساخته های آن به شمار می رود، با نام M.2 قادر است تا اطلاعات را با سرعتی معادل با 10Gb/s انتقال دهد که از جمله ی ویژگی های این مادربورد به حساب می آید.

104a

قیمت G1.Sniper B6 که دارای تمامی استاندارد های روز دنیا می باشد کمتر از 120 دلار اعلام شده است و به نظر می رسد که با این مشخصات، یک مادربورد حرفه ای پیش روی ما قرار دارد.

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال