یک پرچمدار خوشرنگ؛ زیائومی Mi3

زیائومی فرآیند متنوع سازی محصولاتش را چندی پیش آغاز کرد و بازارهای جهانی را تا حدی در دست گرفت و اکنون با آغاز فرآیند رنگی کردن محصولاتش سعی دارد سهمش را از بازار افزایش دهد. این کمپانی رنگ سبز پرچمدار جدیدش یعنی Mi 3 را نیز معرفی کرده است و در آینده ای نه چندان […]

زیائومی فرآیند متنوع سازی محصولاتش را چندی پیش آغاز کرد و بازارهای جهانی را تا حدی در دست گرفت و اکنون با آغاز فرآیند رنگی کردن محصولاتش سعی دارد سهمش را از بازار افزایش دهد. این کمپانی رنگ سبز پرچمدار جدیدش یعنی Mi 3 را نیز معرفی کرده است و در آینده ای نه چندان دور به بازار عرضه خواهد شد.

این پرچمدار از شرکت زیائومی در رنگ های سفید، خاکستری، مشکی، زرد، صورتی، آبی و طلایی عرضه شده بود و اکنون رنگ سبز آن تنها به صورت نسخه های 16 گیگابایتی در دسترس است.

این رنگ جدید شاید بتواند زیائومی ام آی 3 را اندکی بیشتر روی بورس نگه دارد تا زمانی که شرکت ام آی4 را در فصل سوم امسال معرفی کند.

پرچمدار بعدی شرکت با ویژگی های سخت افزاری قدرتمند و قیمتی بسیار مناسب عرضه خواهد شد. این پرجمدار سعی دارد رد پای زیائومی را در آنسوی مرزها پررنگ تر کند. پس اگر این رنگ از ام آی 3 را هم نپسندیدید اندکی صبر کنید.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال