توصیه نشدن Tesla Model 3 بر اساس گزارش های مصرف کنندگان

گزارش های مصرف کنندگان اعلام کرده است که رتبه “توصیه شده بر پایه اطمینان ” برای مدل 3 Tesla  “کاهش یافته” است. این نشریه اعلام کرد که “داده های قابل اطمینان” در مدل 3 دچار تغییرات زیادی شده است. گزارش مصرف کنندگان باعث شد تا عضای این گروه برای بدست آوردن اطلاعات دست به کار […]

گزارش های مصرف کنندگان اعلام کرده است که رتبه “توصیه شده بر پایه اطمینان ” برای مدل 3 Tesla  “کاهش یافته” است. این نشریه اعلام کرد که “داده های قابل اطمینان” در مدل 3 دچار تغییرات زیادی شده است.

گزارش مصرف کنندگان باعث شد تا عضای این گروه برای بدست آوردن اطلاعات دست به کار شوند البته نتایج این نظرسنجی در ماه اکتبر منتشر می شود. در تابستان 2018 این یافته ها برای اولین به افرادی فرستاده شدند امام نتیجه مطلوبی گرفته نشد و بررسی های دوباره ای شروع گردید. در این دو نظرسنجی، صاحبان Tesla Model3  به اعضای شرکت گزارش دادند که مشکلات عبارتند از: “تکه تکه شدن بدنه و نقایصی در شیشه. بر اساس این یافته ها، رسانه ها دیگر استفاده از این مدل را توصیه نمی کنند.

در ماه ژانویه سال گذشته ، CR رتبه Tesla Model3 را در صدر جدول بر اساس رضایت مشتری قرار داد البته بر اساس داده های بررسی شده از صاحبان بیش از 500هزار وسیله نقلیه وجود داشت.

در گزارش بازبینی ، CR نوشت:

در نمونه های بررسی شده بهار برخی از کاربران مشکلاتی از جمله سخت افزار بدن و الکترونیک مانند انجماد صفحه را گزارش دادند. آخرین اطلاعات بررسی همچنین نشان می دهد که شکایات بسیاری در مورد رنگ و نمایشگر نیز اعلام شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال