ایسوس قصد دارد 30 میلیون گوشی‌هوشمند را در سال 2015 به فروش برساند

مدت زمان زیادی از عرضه‌ی Zenfone 2 در چین نمی‌گذرد و پس از اینکه ایسوس به صورت رسمی اعلام کرد که عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند به زودی در اروپا آغاز می‌شود، بازار کشور هند نیز از تاریخ 13 آوریل پذیرای این محصول جدید خواهد بود. با عرضه‌ی گسترده‌ی این گوشی‌هوشمند در کشورهای مختلف، ایسوس اعلام کرده که قصد […]

مدت زمان زیادی از عرضه‌ی Zenfone 2 در چین نمی‌گذرد و پس از اینکه ایسوس به صورت رسمی اعلام کرد که عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند به زودی در اروپا آغاز می‌شود، بازار کشور هند نیز از تاریخ 13 آوریل پذیرای این محصول جدید خواهد بود. با عرضه‌ی گسترده‌ی این گوشی‌هوشمند در کشورهای مختلف، ایسوس اعلام کرده که قصد دارد 30 میلیون دستگاه Zenfone 2 را تا پایان سال 2015 به فروش برساند.

اینطور که مدیر‌عامل ایسوس اعلام کرده، بازار کشور چین می‌تواند یکی از منابع اصلی فروش باشد و خود این کشور به تنهایی، پتانسیل عرضه تا 10 میلیون دستگاه را دارد. البته شاید این رقم میزانی پایین باشد، چرا که سال گذشته در بازار کشور چین، 389 میلیون گوشی‌هوشمند فروخته شده است. با این‌حال، فروش 10 میلیون دستگاه گوشی‌ Zenfone 2 در کشور چین، موفقیتی بزرگ برای ایسوس به حساب می‌آید.

اما ماه فوریه، کمپانی تایوانی ایسوس اعلام کرد که سال گذشته قصد داشت تا 17 میلیون دستگاه هوشمند را به فروش برساند که این میزان به هنگام فروش، تا 25 میلیون دستگاه افزایش داشته است. مدیران این شرکت اعلام کرده‌اند که فروش 10000 گوشی‌هوشمند در سه ماهه‌ی اول سال و تنها در کشور تایوان، نشان از موفقیت ایسوس داشته و دارد و زمانی که این تعداد به 1.5 میلیون دستگاه و تنها در تایوان افزایش پیدا کرده است، رسیدن به عدد 30 میلیون در سراسر دنیا، دور از انتظار نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال