گوگل از تبلت اندرویدی Pixel C رونمایی کرد

ساعاتی قبل از برگزاری مراسم گوگل در نیویورک شایعاتی پیرامون رونمایی گوگل از تبلتی اندرویدی موسوم به Pixel C منتشر شده بودند. حالا گوگل شایعه‌ای را که تنها چند ساعت پیش منتشر شده بود به واقعیت تبدیل کرد. این شرکت در جریان مراسم امشب خوداز این تبلت اندرویدی 10.2 اینچی خود با قیمت 499 دلار رونمایی […]

ساعاتی قبل از برگزاری مراسم گوگل در نیویورک شایعاتی پیرامون رونمایی گوگل از تبلتی اندرویدی موسوم به Pixel C منتشر شده بودند. حالا گوگل شایعه‌ای را که تنها چند ساعت پیش منتشر شده بود به واقعیت تبدیل کرد. این شرکت در جریان مراسم امشب خوداز این تبلت اندرویدی 10.2 اینچی خود با قیمت 499 دلار رونمایی کرد. این تبلت بر خلاف لپ‌تاپ‌های سری Pixel دارای سیستم عامل اندروید خواهد بود.

گوگل در تبلت اندرویدی خود سعی داشته تا برخلاف لپ‌تاپ Pixel که در سال 2013 از آن رونمایی کرده عمل کند. در عوض می‌توان شباهت‌های بسیاری را در این تبلت و تبلت‌های سرفیس مایکروسافت و آیپد ایر اپل پیدا کرد. زیر قاب این تبلت چیپست Tegra X1 ساخته شده توسط انویدیا جا خوش کرده که  یک رم 3 گیگابایتی آن را نیز همراهی می‌کند.حال گوگل ادعا می‌کند که این تبلت می‌تواند از عهدهانجام کارهای سنگین برآید.

صفحه‌کلید این تبلت نیز با قیمت 149 دلار این قابلیت را دارد تا بدون داشتن هرگونه پایه، با زاویه‌های 100 تا 135 درجه‌ای به تبلت متصل شود. همچنین این صفحه‌کلید را می‌توان از طریق بلوتوث وبه‌صورت بی‌سیم نیز به دستگاه متصل نموده و با این اتصال، صفحه‌کلید هم نیز شارژ خواهد شد.

گوگل زمان عرضه‌ی این تبلت جدید رابه همراه کیبورد آن تعطیلات کریسمس عنوان کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال