صفحه نمایش گلکسی S6 Edge به دو لبه‌ی خمیده تجهیز می‌شود!

یکی از کاربران توییتر با نام Z3N تصاویر جالب تیزرِهای مربوط به محصولات جدید سامسونگ را که تاکنون منتشر شده‌‌اند جمع‌آوری کرده و نکته‌ای جالب توجه اشاره داشته است که توجه به آنها خالی از لطف نخواهد بود…

همانطور که اطلاع دارید، تا کنگره جهانی موبایل 2015 در شهر بارسلون، مدت زمان ناچیزی باقی مانده و تمام رخدادهای کوچک و بزرگ این رویداد به دلیل اخبار و شایعات محصول جدید سامسونگ به حاشیه کشانده شده است. روز یکشنبه دهم اسفند ماه، روزی مهم برای سامسونگ و طرفداران این کمپانی خواهد بود. در این روز سامسونگ از پرچمدار جدید خود، گلکسی اس 6 و همینطور گلکسی اس اج (یا گلکسی اس 6 اج) رونمایی خواهد کرد. در این میان، گلکسی اس اج توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و شایعات پیرامون این گوشی هوشمند بسیار زیاد هستند. شایعات مربود به کمپانی Sprint و همچنین شرکت AT&T و کمپانی T-Mobile از اخبار پر سر و صداری مرتبط با این مووضع به شمار می‌روند. هم اکنون مطمئن هستیم که گوشی گلکسی اس اج سامسونگ مورد توجه بسیاری از کمپانی‌ و اپراتورهای بزرگ ارائه دهنده‌ی خدمات و سرویس‌های ارتباطی قرار گرفته است.

طی یک یا دو ماه گذشته، شایعاتی پیرامون وجود انحنا در دو سمت صفحه نمایش گوشی گلکسی اس اج وجود داشت، هرچند هیچکدام از این شایعات بطور رسمی از جانب کمپانی سامسونگ تایید نشدند. هم اکنون شایعات مرتبط با این موضوع بیش از پیش به گوشی می‌خورند و به نوعی نمی‌توانیم از این آن‌ها چشم‌پوشی کنیم.به تازگی یکی از کاربران توییتر با نام Z3N تصاویر جالب تیزرِهای مربوط به محصولات جدید سامسونگ را که تاکنون منتشر شده‌‌اند جمع‌آوری کرده و نکته‌ای جالب توجه اشاره داشته است که توجه به آنها خالی از لطف نخواهد بود. در یکی از تیزرهایی که تاکنون ارائه شده، گوشی هوشمند جدید سامسونگ بر روی سطحی قرار داشته که بخش بالایی محصول رو به بیننده واقع شده است(این موضوع از لوگوی سامسونگ و دکمه‌ی Home آن مشخص است). در این عکس شاهد قرارگیری انحنای گوشی در سمت چپ صفحه نمایش هستیم.

این کاربر توییتر، تصویر نامبرده شده از گوشی گلکسی اس اج را در کنار تصاویر منتشر شده توسط سه اپراتورهای آمریکایی قرار داد. تصاویر منتشر شده آنها به شکلی است که انحنای صفحه نمایش دستگاه در لبه‌ی سمت راست آن نمایش داده شده است! شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که این گوشی در دو سمت صفحه نمایش خود دارای انحنا باشد ولی با کنار هم قرار دادن تصاویر و کمی دقت، می‌توانیم به این نکته ظریف پی ببریم. بسیاری از کارشناسان هفته‌ها در مورد این که انتظار می‌رود گلکسی اس اج در دو سمت خود انحنا داشته باشد، صحبت به میان می‌آوردند و البته باید این نکته را هم متذکر شویم که این خبر به هیچ وجه توسط کمپانی سامسونگ اعلام یا تایید نشده است. با این وجود با کمی تعقل و منطق و نگاه به عکس‌ها و تصاویر منتشر شده می‌توانیم قانع شویم که این موضوع حقیقت دارد و گلکسی اس 6 ادج سامسونگ در دو سمت صفحه نمایش خود به لبه‌های خمیده تجهیز می‌شود. به هر حال، روز یکشنبه به طور رسمی متوجه این موضوع خواهیم شد.

B-pChy2XIAAPkyC

با این تفاسیر به نظر شما گلکسی اس اج به صفحه نمایشی با انحنا در دو سمت خود تجهیز خواهد شد یا همانند گلکسی نوت اج تنها یک سمت از صفحه نمایش آن منحنی شکل خواهد بود؟

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال