[نمایشگاه خودرو دیترویت 2016] ملاقاتی اجمالی با خودروی الکتریکی Audi A4 Allroad Quattro

این هفته در نمایشگاه خودرو دیترویت 2016 بود که شرکت آلمانی آئودی از اتومبیل A4 Allroad Quattro که قرار است در سال 2017 وارد بازار شود را با ویژگی‌های جدید و بسیار خوب، معرفی نمود. اتاق این خودروی جدید که بر اساس Audi A4 طراحی شده و ارتفاع آن از سطح زمین نیز تنها 1.3 اینچ […]

این هفته در نمایشگاه خودرو دیترویت 2016 بود که شرکت آلمانی آئودی از اتومبیل A4 Allroad Quattro که قرار است در سال 2017 وارد بازار شود را با ویژگی‌های جدید و بسیار خوب، معرفی نمود. اتاق این خودروی جدید که بر اساس Audi A4 طراحی شده و ارتفاع آن از سطح زمین نیز تنها 1.3 اینچ بیشتر از خودروی A4 می‌باشد. لاستیک‌های 17-اینچی این خودرو با استاندارد GmbH (استاندارد چرخ‌ها برای خودروهای کشور آلمان) نیز با پشتیبانی از حالت Offroad، می‌توانند در جاده‌های صحرایی بسیار خوب عمل کنند.

در بخش داخلی 5 موتور مختلف با توان‌هایی بین 100 تا 200 کیلووات ساعت دیده می‌شود که در مجمع نسبت به خودروی A4، قدرتی معادل 27 اسب بخار بیشتر خواهد داشت. تجهیزات استانداردی که در این خودرو نیز می‌توان آنها را یافت نیز شامل چراغ‌های زنون، بلوتوث، کلید اطمینان و تکنولوژی Audi drive می‌شوند. تجهیزات پیشرفته و هوشمند نیز به وفور در این اتومبیل دیده می‌شود.

2017 Audi A4 Allroad Quattro first look 2

در مورد مصرف برق و تولیدات گازهای گلخانه‌ای نیز مهندسین آئودی اعلام کرده‌اند که تا حد زیادی موفق به کاهش مصرف گاز گلخانه‌ای کربن‌دی‌اکسید شده‌اند و حالا این خودرو در هر کیلومتر، تنها 21 گرم CO2 تولید می‌‌نماید که برای استانداردهای Euro 6 راضی‌کننده می‌باشد.

همچنین آئودی اعلام کرده که در طول زمان به خانواده‌ی خودروهای A4 Allroad نیز محصولات بیشتری اضافه خواهد شد و این موضوع ملزم به فروش بالای این خودرو در بازار خواهد بود. این خودرو زیبا نیز قرار است از تابستان سال جاری وارد بازار گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال