نسل جدید خودروی Audi TT RS با نیروی 400 اسب بخار معرفی شد

به تازگی یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودرو یعنی نمایشگاه خودرو پکن آغاز شده و حالا شاهد رونمایی خودروهای جدید و بزرگ در سال جدید هستیم. شرکت آئودی نیز با حضور در این نمایشگاه از نسل جدید خودروی TT RS رونمایی نموده و تمام تلاش خود را داشته تا بتواند توجه علاقه‌مندان به دنیای خودروها را […]

به تازگی یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودرو یعنی نمایشگاه خودرو پکن آغاز شده و حالا شاهد رونمایی خودروهای جدید و بزرگ در سال جدید هستیم. شرکت آئودی نیز با حضور در این نمایشگاه از نسل جدید خودروی TT RS رونمایی نموده و تمام تلاش خود را داشته تا بتواند توجه علاقه‌مندان به دنیای خودروها را با عرضه کردن این محصول، جلب نماید.

نسل جدید این خودروی قدرتمند و جدید با داشتن قدرت موتور 400 اسب بخار، حالا 60 اسب بخار نیروی بیشتری نسبت به نسل قبلی داشته و گشتاور آن نیز 354 پوند بر فوت می‌باشد و می‌تواند شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت خودرو را به تنها 3.7 ثانیه برساند. همچنین این خودروی جدید آئودی حالا به صفحه‌نمایشی مجازی و 12.3 اینچی مجهز شده که می‌تواند امکانات بسیار زیادی را پیش روی کاربران قرار داده و تکنولوژی‌های پیشرفته آئودی در زمینه در ارتباط بودن خودروها با یکدیگر را نیز از طریق این صفحه‌نمایش در اختیار کاربران قرار دهد.

audi_tt_rs_2017_7

البته سازندگان تنها سعی نکرده‌اند تا توان این خودرو را افزایش دهند، بلکه تغییر در بعضی از بخش‌های خارجی خودرو همچون رکاب‌ها، لامپ‌های OLED، جلوپنجره و … از جمله دیگر مواردی هستند که می‌توانیم به آنها اشاره نماییم.

هنوز قیمت این خودرو جدید برای بازار کشور آمریکا مشخص نشده، اما سال 2017 می‌توانیم شاهد ورود آن به خیابان‌ها بوده و شاید فعلا خبری از اعلام قیمت نهایی این خودرو نباشد. به هر شکل مدیران آئودی قیمت پایه این خودرو در اروپا را 66500 یورو اعلام کرده‌اند.

audi_tt_rs_2017_5

audi_tt_rs_2017_4

audi_tt_rs_2017_3

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال