با تکنولوژی جدید خودروهای پلیس فورد، حضور آنها در بزرگراه‌ها نامحسوس‌تر خواهد شد

با تکنولوژی جدیدی که مهندسین شرکت فورد اخیرا برای خودروهای پلیس به کار گرفته‌اند، تا زمانی که خودرو شما تحت تعقیب باشد نمی‌توانید متوجه حضور پلیس شده و شاید زمانی که خیلی دیر شده باشد، بتوانید آنها را مشاهده کنید. اخیرا فورد یک سیستم نورپردازی داخلی را برای خودروی معروف و توانمند پلیس خود یعنی Interceptor Utility […]

با تکنولوژی جدیدی که مهندسین شرکت فورد اخیرا برای خودروهای پلیس به کار گرفته‌اند، تا زمانی که خودرو شما تحت تعقیب باشد نمی‌توانید متوجه حضور پلیس شده و شاید زمانی که خیلی دیر شده باشد، بتوانید آنها را مشاهده کنید.

اخیرا فورد یک سیستم نورپردازی داخلی را برای خودروی معروف و توانمند پلیس خود یعنی Interceptor Utility معرفی کرده که به سختی قابل دیدن می‌باشد. البته هدف اصلی از به کارگیری این چراغ‌ها گول زدن رانندگان نبوده، بلکه فورد تلاش داشته تا این چراغ‌ها با قرار گرفتن در جای مناسب‌تری، فضای بیشتری را در اختیار مامورین پلیس قرار دهد.

مدیر بازاریابی محصولات فورد، آقای Stephen Tyler در مورد این چراغ‌های جدید اذعان داشته که خودروهای فعلی فورد از پرتوگیرهای نور در قسمت بالایی شیشه استفاده می‌کردند تا از ورود نور اضافی به کابین خودرو جلوگیری شود. با قرار گرفتن چراغ‌ها پلیس در قسمت پایین شیشه و اندازه‌ی بزرگی که آنها داشتند نیز میدان دید افسران پلیس تا حد زیادی بسته میشد اما حالا و با به کارگیری این چراغ‌های جدید در خودرو، علاوه بر اینکه دیگر رانندگان متوجه حضور پلیس در بزرگ‌راه‌ها نخواهند شد، میدان دید بسیار بهتری نیز پیش روی این خودروها و رانندگان آنها قرار می‌گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال