معرفی رسمی نسخه‌ی 2017 از خودروی Mercedes-AMG C 43 Cabriolet

همانطور که در جریان هستید شرکت مرسدس‌بنز و زیرشاخه‌ی آن یعنی Mercedes-AMG، همواره خودروهای جدیدی را در نمایشگاه‌های خودروی مختلف معرفی می‌نمایند. نمایشگاه خودرو ژنو نیز بهترین مکان برای رونمایی از خودروی جدید Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet بود، اولین خودروی کروکی از کلاس C و همچنین اولین خودروی C 43 4MATIC از سری محصولات AMG شرکت مرسدس‌بنز! […]

همانطور که در جریان هستید شرکت مرسدس‌بنز و زیرشاخه‌ی آن یعنی Mercedes-AMG، همواره خودروهای جدیدی را در نمایشگاه‌های خودروی مختلف معرفی می‌نمایند. نمایشگاه خودرو ژنو نیز بهترین مکان برای رونمایی از خودروی جدید Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet بود، اولین خودروی کروکی از کلاس C و همچنین اولین خودروی C 43 4MATIC از سری محصولات AMG شرکت مرسدس‌بنز!

مهندسین شرکت بنز از یک موتور سه لیتری V6 در این خودروی استفاده نموده و در کنار نیز از یک سیستم انتقال 9 تایی خودرکار بهره برده‌اند که با استانداردهای AMG Performance 4MATIC همراه می‌باشد. موتور این خودرو به اندازه‌ای توان دارد تا بتواند 367 اسب بخار نیرو را در کنار گشتاور 520 نیوتون بر متر تولید نماید. همچنین شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو نیز تنها 4.8 ثانیه می‌باشد و حداکثر سرعت آن نیز به صورت الکترونیکی بر روی 250 کیلومتر بر ساعت قفل شده است. مصرف سوخت پایین و بهره‌گیری از استانداردهای روز نیز باعث شده تا محصول جدید مرسدس‌بنز در هر 100 کیلومتر تنها 8.3 تا 8.4 لیتر بنزین مصرف نماید و میزان تولید گاز گلخانه‌ای CO2 نیز در ان بین 190 تا 194 گرم در هر کیلومتر باشد.

Mercedes-AMG-C-43-Cabriolet-4-696x464

اتومبیل Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet از سیستم‌ها و تکنولوژی‌های مختلف محصولات سری AMG همچون AMG Ride Control، به منظور تنظیم فنرهای خودرو در سه حالت مختلف، AMG Dynamic Select، به منظور تنظیم عملکرد خودرو در شرایط مختلفی همچون اسپرت، اقتصادی، آسان و … و همینطور یک سیستم سه مرحله‌ای EPS بهره می‌برد و می‌تواند عملکرد بسیار خوب خود را با آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردها همراه نماید.

سرعت باز و بسته شدن سقف خودرو یکی از مواردیست که همیشه برای سازندگان و البته خریداران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است چرا که در کنار سرعت، این کار نیز باید به درستی نیز انجام گیرد. اینطور که سازندگان این خودروی جدید اذعان داشته‌اند، این اتومبیل می‌تواند در مدت زمان 20 ثانیه، سقف خود را در سرعت 50 کیلومتر باز یا بسته نماید که کاملا قابل قبول است. جنس سقف این خودرو در قسمت بیرونی از چرم ARTICO و در قسمت داخلی از فیبر DYNAMICA می‌باشد و دوام فوق‌العاده بالایی دارد.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این خودرو را مشاهده نمایید:

 

 Mercedes-AMG-C-43-Cabriolet-7Mercedes-AMG-C-43-Cabriolet-6 Mercedes-AMG-C-43-Cabriolet-10 Mercedes-AMG-C-43-Cabrio-5

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال