رونمایی پورشه از خودروی 911GT3 RSR پیش از شروع مسابقات اتومبیلرانی استقامت رولکس 24

مسابقات 24 ساعته دایتونا که در حال حاضر با عنوان استقامت رولکس نیز شناخته می‌شود، هر ساله در ماه ژانویه برگزار می‌شود. خودروسازان بزرگ و زیادی در این مسابقات حضور دارند که یکی از آنها شرکت آلمانی پورشه است. حال این شرکت پیش از شروع این مسابقات، از خودروی جدید Porsche 911 GT3 RSR خود رونمایی […]

مسابقات 24 ساعته دایتونا که در حال حاضر با عنوان استقامت رولکس نیز شناخته می‌شود، هر ساله در ماه ژانویه برگزار می‌شود. خودروسازان بزرگ و زیادی در این مسابقات حضور دارند که یکی از آنها شرکت آلمانی پورشه است. حال این شرکت پیش از شروع این مسابقات، از خودروی جدید Porsche 911 GT3 RSR خود رونمایی و اعلام کرده که این محصول تست‌های جاده‌ای Weissach را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته است.

این‌طور که پورشه اعلام کرده، قدم بعدی برای آزمایش این خودرو، راندن آن در معروف‌ترین پیست‌های اتومبیل‌رانی دنیاست و دلیل این کار نیز حاصل شدن اطمینان کامل از عملکرد صحیح آن اعلام شده است. پورشه تمام تلاش خود را دارد تا بتواند این محصول جدید را که در کلاس خودروهای GT قرار می‌گیرد، برای مسابقات استقامت رولکس آماده کند. یکی از مواردی که مدیران پورشه سعی کرده‌اند تا آن را عملی کنند، استفاده کردن از تمامی راننده‌های این پروژه در آزمایش این محصول است، موضوعی که شاید کمی غیر عادی به نظر برسد اما طبق نظر مدیران این شرکت، آن‌ها از همات ابتدا در این پروژه حضور داشته‌اند و شرکت دادن آنها در آزمایش خودرو، می‌تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد.

2017 Porsche 911 GT3 RSR

این خودروساز آلمانی، محصول قبلی خانواده‌ی RSR را در سال 2013 و با نام Porsche 991 Carrera عرضه نموده و آن زمان هنوز خبری از تولید Porsche 911 GT3 نبود. در این زمان مهندسان شرکت پورشه تمام تلاش خود را معطوف بدنه‌ی خودرو و طراحی آیرودینامیکی آن نمودند و از موتور 4 لیتری تخت 6 سیلندری که خودروی 997GT3 RSR به آن مجهز شده بود، برای این اتومبیل استفاده کردند. لازم به ذکر است که Porsche 911 Carrera به عنوان بهترین خودروی رقابت‌های سال 2015 نیز انتخاب شده بود. اما حالا پورشه اعلام کرده که نسل جدید این خودرو قرار است با قدرتی بسیار بیشتر از قبل، وارد رقابت‌های استقامت‌ رولکس قرار گردد.

در رابطه با تصاویر منتشر شده از این اتومبیل نیز باید اشاره داشته باشیم که پورشه تنها چند تصویر از نمای جلویی خودرو منتشر نموده و هنوز بخش‌های دیگر این اتومبیل را به علاقه‌مندان نشان نداده است! آنها قصد دارند این محصول را درست پیش از شروع این مسابقات معرفی نمایند، کاری که شاید بسیار سخت باشد؛ اما پورشه امیدوار است که به این تاریخ رسیده و خودروی خود را بدون هیچ مشکلی وارد این رقابت‌ها نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال