رونمایی پورشه از نسخه اختصاصی خودروی 911 Targa 4S

پایان هفته گذشته بود که در شهر نورنبرگ کشور آلمان، مراسمی برگزار شده بود که در آن بسیاری از شرکت‌های مطرح خودروسازی حضور داشتند. شرکت پورشه نیز یکی از این شرکت‌ها بود که با استفاده از این فرصت، به دوران قدیم بازگشت و نسخه‌ای مخصوص از خودروی فوق‌العاده 911 Targa 4S را با نام Exclusive Design […]

پایان هفته گذشته بود که در شهر نورنبرگ کشور آلمان، مراسمی برگزار شده بود که در آن بسیاری از شرکت‌های مطرح خودروسازی حضور داشتند. شرکت پورشه نیز یکی از این شرکت‌ها بود که با استفاده از این فرصت، به دوران قدیم بازگشت و نسخه‌ای مخصوص از خودروی فوق‌العاده 911 Targa 4S را با نام Exclusive Design Edition معرفی نمود.

حالا شرکت پورشه با طراحی نسخه مدرن از خودروهای کلاسیک خود، خودرویی اختصاصی و قدرتمند از سری 911 را دارد که شاید بتوان آن را به عنوان قدرتمندترین خودرو در این خانواده در نظر گرفت. رنگ آبی Etna که شباهت زیادی به رنگ آبی آسمانی دارد، حالا به عنوان یکی از اصلی‌ترین رنگ‌هایی است که شرکت پورشه از آن استفاده می‌کند چرا که پیشتر برای خودروهای کلاسیک مدل 1960 و 1961 نیز از همین رنگ استفاده شده بود.

رونمایی پورشه از نسخه اختصاصی خودروی 911 Targa 4s2

البته این تمام موضوع نیست و سازندگان با استفاده از نسخه‌ای مخصوص رنگ طلایی در بدنه‌ای این خودرو نیز سعی کرده‌اند تا برخی از ویژگی‌های ظارهی این خودرو را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

از این ترکیب رنگ در بخش داخلی خودرو نیز استفاده شده که می‌توان آن را در هر جای خاصی از بخش داخلی پیدا کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های خاصی که شاید تنها در قسمت داخلی مشاهده شود، هک شدن نام این خودرو بر روی درب‌های ضدزنگ باشد که می‌تواند “خاص بودن” را بیش از پیش القاء کند. در نهایت، استفاده از چرم آبی‌رنگ باعث شده تا شکل داخلی و ظاهری خودرو یکی شده و هماهنگی بسیار زیادی داشته باشد.

رونمایی پورشه از نسخه اختصاصی خودروی 911 Targa 4s 10

در مورد مشخصات فنی این خودرو، می‌توانیم به موتور قدیمی و تخت این خودرو با قدرت بسیار بالای 420 اسب بخار که به صورت دست‌نخورده در این خودرو قرار دارد، اشاره نمود. همچنین تعویق اسپویلرهای جلویی، اضافه شدن کاور به چراغ‌هایی جلویی و قرارگیری لوگوی “Targa” بر روی رکاب خودرو و قسمت مخصوص آن و چرخ‌های 20 اینچی RS Spyder، از دیگر مواردی هستند که می‌توانیم به آن اشاره داشته باشیم.

محصولات خاص شرکت پورشه بر خلاف دیگر محصولات، در کارخانه‌ی معروف Zuffenhausen تولید می‌شوند، کارخانه‌ای مخصوص که می‌توان گفت تمامی نسخه‌های مخصوص از خودروهای این شرکت در آنجا ساخته و تولید شده است. خودروی جدید Porsche 911 Targa 4S Exclusive Design Edition نیز از این قاعده مستثنی نبوده و قرار است توسط این کارخانه تولید شود.

این خودروی زیبا و قدرتمند قرار است در تعداد محدودی تولید و در زمان محدودی نیز به فروش برسد، پس نمی‌توان تعداد زیادی از آن را در خیابان‌ها ببینیم. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این خودرو را مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال