پورشه برای توسعه اتومبیل الکتریکی خود، بیش از 1400 نیروی جدید را استخدام می‌کند

سال گذشته بود که شرکت پورشه با معرفی کردن خودروی تمام الکتریکی Mission E، از برنامه‌های خود برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی خبر داد و اعلام کرد که محصول جدید آنها قادر خواهد بود تا با تمامی محصولات قدرتمند بازار رقابت کند. در ابتدا نیز طرح‌های مفهومی از این خودرو منتشر شده بود که […]

سال گذشته بود که شرکت پورشه با معرفی کردن خودروی تمام الکتریکی Mission E، از برنامه‌های خود برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی خبر داد و اعلام کرد که محصول جدید آنها قادر خواهد بود تا با تمامی محصولات قدرتمند بازار رقابت کند. در ابتدا نیز طرح‌های مفهومی از این خودرو منتشر شده بود که به نظر می‌رسد حالا پورشه می‌خواهد این طرح‌ها را به واقعیت تبدیل کند.

طبق گزارشات جدیدی که رویترز منتشر نموده، پورشه قصد دارد حداقل 1400 نیروی جدید را در بخش‌های مختلف به کار گیرد. علاوه بر این، این شرکت 350 نیروی متخصص در بخش دیجیتال را استخدام خواهد کرد تا این افراد بر روی خودروی جدید Mission E کار کنند.

البته باید اشاره داشته باشیم که این خودروی الکتریکی تا پیش از سال 2019 وارد بازار نخواهد شد، اما پیشتر مدیران پورشه اطلاعاتی در مورد این خودرو منتشر کرده‌اند که می‌تواند برایتان جالب باشد. اینطور که اعلام شده، موتور قدرتمند خودروی Mission E قادر به تولید نیروی 600 اسب بخاری خواهد بود که می‌تواند شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو را به 3.5 ثانیه برساند. همچنین، حداکثر سرعتی که این اتومبیل خواهد داشت، 155 مایل بر ساعت (250 کیلومتر بر ساعت) می‌باشد.

عرضه شدن این خودرو می‌تواند حرکت مهمی در کمپانی پورشه به حساب آید چرا که سازندگان قصد دارند موتورهای مختلفی را در این خودرو به کار گیرند. حالا مدیران پورشه اعلام کرده‌اند که بیش از این نمی‌توانند صنعت خودروهای الکتریکی که این روزها در حال رشد است را نادیده بگیرند. هفته‌ی گذشته، مدیرعامل این شرکت، آقای Uwe Hueck اعلام کرد که یا باید وارد این صنعت شد و یا آنها در آینده شکست خواهند خورد.

البته هنوز زمان نسبتا زیادی تا عرضه شدن این خودروی الکتریکی باقی مانده اما باید اشاره داشته باشیم که آن زمان، دیگر سازندگان نیز بیکار نبوده و محصولات قدرتمندی را وارد بازار خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال