دکمه هوم در آیفون سال آینده اپل جای خود را به یک دکمه مجازی خواهد داد

اپل با معرفی آیفون 7 و 7 پلاس تغییر نسبتا بزرگی را در این دو گوشی به وجود آورد. تغییری که کاربران آیفون اپل مدت‌ها از ساکنان کوپرتینو درخواست کرده بودند و در نهایت در آیفون سال 2016 شاهد آن بودند. دکمه‌ی Home اپل در آیفون 7 و 7 پلاس دیگر همانند گذشته به صورت […]

اپل با معرفی آیفون 7 و 7 پلاس تغییر نسبتا بزرگی را در این دو گوشی به وجود آورد. تغییری که کاربران آیفون اپل مدت‌ها از ساکنان کوپرتینو درخواست کرده بودند و در نهایت در آیفون سال 2016 شاهد آن بودند. دکمه‌ی Home اپل در آیفون 7 و 7 پلاس دیگر همانند گذشته به صورت کلیکی نیست و اپل این‌بار این دکمه را به فشار حساس کرده است. بنابراین برعکس آیفون‌های قبلی، آیفون‌های سال جاری اپل دارای دکمه‌ی هوم محکم‌تری خواهند بود و دیگر کاربران در مورد خراب شدن این دکمه نیازی به نگرانی نخواهند داشت.

حال این‌طور که به نظر می‌رسد ممکن است در سال آینده و در آیفون‌ بعدی اپل اصلا دکمه‌ی هوم وجود نداشته باشد. مجله‌ی خبری NewYork Times مدعی است که اپل در آیفون بعدی خود این دکمه را به طور کامل حذف می‌کند و به جای آن، از دکمه‌ی هوم مجازی که در درون نمایشگر تعبیه خواهد شد، استفاده می‌کند.

براساس گفته‌های این منبع معتبر، آیفون‌های سال آینده همچنان فاقد درگاه 3.55 میلی‌متری صدا خواهند بود و اپل برای هرچه زیباتر کردن گوشی خود، دکمه‌ی هوم را حذف می‌کند. دکمه‌هایی مجازی یا همان دکمه‌هایی که بر روی نمایشگر گوشی استفاده می‌شوند مدتی است بر روی گوشی‌های اندرویدی استفاده شده؛ اما برای اپل، این اولین بار خواهد بود که دکمه‌های مجازی بر روی نمایشگر گوشی دیده خواهند شد. درصورتی که این اتفاق رخ دهد، اپل باید از تکنولوژی Sense ID شرکت کوالکام برای به کار گیری Touch ID در نمایشگر آیفون بعدی استفاده کند.

یکی دیگر از تحلیل‌گران مطرح گوشی‌های آیفون اپل، Ming-Chi Kuo، نیز در گذشته گفته بود که آیفون سال 2017 اپل دارای طراحی کاملا متفاوتی خواهد بود. این تحلیل‌گر، خبر از نمایشگر لبه به لبه‌ی آیفون بعدی اپل داده و معتقد است دکمه‌ی هوم دیگر در آیفون‌های اپل به کار گرفته نمی‌شود. به‌هر‌حال خیلی زود به نظر می‌رسد که بخواهیم از حالا در مورد آیفون بعدی اپل صحبت کنیم و بهتر است برای اطمینان بیشتر، منتظر خبرهای بعدی باشیم.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال