درآمد صنعت اپلیکیشن‌های تلفن همراه جهان در سال ۲۰۲۰ به 79 میلیارد دلار خواهد رسید

چندین سال پیش تعداد برنامه‌های موجود برای گوشی‌ها و همچنین درآمد این برنامه‌ها هرگز شبیه چیزی که امروزه شاهد آن هستیم نبوده‌اند. امروزه با وجود پیشرفتی که در صنعت گوشی‌های‌هوشمند به وجود‌ آمده برخی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها به درآمدهای میلیونی دست پیدا می‌کنند هرچند برخی از آن‌ها نیز ممکن است هرگز شاهد کسب درآمد از […]

چندین سال پیش تعداد برنامه‌های موجود برای گوشی‌ها و همچنین درآمد این برنامه‌ها هرگز شبیه چیزی که امروزه شاهد آن هستیم نبوده‌اند. امروزه با وجود پیشرفتی که در صنعت گوشی‌های‌هوشمند به وجود‌ آمده برخی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها به درآمدهای میلیونی دست پیدا می‌کنند هرچند برخی از آن‌ها نیز ممکن است هرگز شاهد کسب درآمد از نرم‌افزار خود نباشند. موسسه‌ی تحیقیقاتی Ovum آمار جدیدی را ارائه کرده که نشان می‌دهد طی 5 سال آینده باید شاهد پیشرفت بسیار بیشتری نیز در زمینه‌ی اپلیکیشن‌های تلفن‌های هوشمند باشیم چرا که انتظار می‌رود تا سال 2020 درآمد این صعنت به 79 میلیارد دلار برسد.

این آمار در حالی ارائه شده که درآمد حاصل از اپلیکیشن‌های گوشی‌های‌هوشمند در سال گذشته به 36 میلیارد دلار رسیده بود؛ پس طی 5 سال شاهد پیشرفت 2.2 برابری درآمد این حوزه خواهیم بود. طبیعتا افزایش درآمد اپلیکیشن‌های گوشی‌های‌هوشمند  حاکی از این خواهد بود که تعداد دانلودهای برنامه‌ها نیز روزبه‌روز بیشتر شود. براساس آمارهای ارائه شده، تعداد دانلود برنامه‌ی گوشی‌های‌هوشمند طی سال‌های 2016 تا 2020 حدود 2.5 برابر سال‌های 2008 تا 2015 خواهد شد. طبیعتا خریدهای درون‌برنامه‌ای که این روزها در حال گسترش است به همراه زمانی که کاربران در این برنامه‌ها می‌گذرانند می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش این آمار داشته باشد.

درآمد صنعت اپلیکیشن‌های تلفن همراه جهان در سال ۲۰۲۰ به 79 میلیارد دلار خواهد رسید

اگر بخواهیم نگاهی به سال‌های گذشته بیندازیم باید به شما بگوییم که میزان درآمد اپلکیشن‌ها طی 5 سال آینده حدود 3 برابر درآمد کسب شده در سال‌های 2008 تا 2015 خواهد بود که نشان می‌دهد هر روز استفاده از برنامه‌ها در گوشی‌های‌هوشمند بیشتر شده و آن‌ها به زودی جز جداناپذیر زندگی ما خواهند شد. تا سال 2015 حدود 211 میلیارد بار اپلیکیشن‌های مختلف دانلود شده که این آمار تا سال 2020 به 378 میلیارد نیز می‌رسد و براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، کشور چین مهم‌ترین بازیگر پیشرفت این آمار خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال