25 درصد گوشی‌های هوشمند در سال 2016 از نمایشگرهای حساس به فشار برخوردار خواهند بود

چنین به نظر می‌رسد که شرکت محبوب اپل با عرضه آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس خود افق‌های جدیدی را در زمینه نمایشگرهای حساس به فشار گوشی‌های هوشمند پیش روی سایر تولیدکنندگان قرار داده است. علاوه بر این منجر به معرفی روش جدیدی برای تعامل کاربران با دستگاه‌های تلفن همراه خود نیز شده […]

چنین به نظر می‌رسد که شرکت محبوب اپل با عرضه آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس خود افق‌های جدیدی را در زمینه نمایشگرهای حساس به فشار گوشی‌های هوشمند پیش روی سایر تولیدکنندگان قرار داده است. علاوه بر این منجر به معرفی روش جدیدی برای تعامل کاربران با دستگاه‌های تلفن همراه خود نیز شده است. در گزارشی که به‌تازگی توسط IHS انتشار یافته چنین ادعا شده که بیش از 25 درصد گوشی‌های هوشمند جدید در سال 2016 از ویژگی‌های مشابهی با آیفون‌های اپل برخوردار خواهند بود.

مطمئناً می‌توان از این امر به‌عنوان یک شگفتی بزرگ یاد کرد. از آنجا که شرکت هواوی نیز در حال حاضر یک نمونه گوشی هوشمند با چنین مشخصاتی در بازار دارد. حداقل توانسته است گوشی‌های هوشمند خود را تا اندازه‌ای به آیفون‌های 6 اس و 6 اس پلاس اپل نزدیک نماید. همچنین در گزارشات از تکنولوژی مشابهی صحبت شده که در صدد آوردن آن به گوشی‌های هوشمند هستند و اتخاذ چنین تصمیمی از جانب مدیران چیز عجیبی به نظر نمی‌رسد.

اکسپریا Z6 سونی، گلکسی اس 7 سامسونگ و گوشی آینده شرکت شیائومی، مجموعه گوشی‌هایی است که گفته شده مجهز به صفحه‌نمایش‌های حساس به فشار خواهند بود. بنا بر پیش‌بینی IHS یک چهارم از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار در سال 2016 از تکنولوژی‌های مشابه بهره‌مند خواهند بود. البته تا این لحظه تنها شرکت هواوی این مسئله را تایید نموده و در خصوص بقیه هنوز این امر در حد شایعه است.

با وجود فناوری لمس سه بعدی و نیز ورود آن به بازار، حتی این احتمال هم وجود دارد که با توجه به پتانسیل بالای آن، تکنولوژی مورد بحث شایعات باشد اما از آنجا که هنوز اطلاعات دقیق‌تری از این ادعا در دسترس نیست در حال حاضر به نظر می‌رسد که شما تنها باید منتظر وجود یک نمایشگر حساس به فشار در گوشی هوشمند بعدی خود باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال