سامسونگ برترین فروشنده گوشی‌های هوشمند در سه ماه گذشته بوده است

بر اساس آخرین گزارش موسسه تحقیقاتی Digitimes Research، غول کره‌ای تبار دنیای گوشی‌های هوشمند، سامسونگ، در سه ماه سوم سال 2015 میلادی، توانسته برترین فروشنده گوشی‌های هوشمند بوده و پس از این شرکت، اپل نیز در جایگاه دوم قرار بگیرد. بر اساس آمار منتشر شده، سامسونگ در سه‌ ماهه مذکور توانسته 25.6 درصد از بازار […]

بر اساس آخرین گزارش موسسه تحقیقاتی Digitimes Research، غول کره‌ای تبار دنیای گوشی‌های هوشمند، سامسونگ، در سه ماه سوم سال 2015 میلادی، توانسته برترین فروشنده گوشی‌های هوشمند بوده و پس از این شرکت، اپل نیز در جایگاه دوم قرار بگیرد. بر اساس آمار منتشر شده، سامسونگ در سه‌ ماهه مذکور توانسته 25.6 درصد از بازار گوشی‌های هوشمند را تصاحب کند. این در حالی است که آمار برای شرکت بزرگ آیفون تنها 14.5 درصد از بازار این محصولات دیجیتال پر‌فروش بوده است.

پس از سامسونگ و اپل، سه شرکت بزرگ هواوی، لنوو و ال‌جی نیز در مدت زمان مشابه به ترتیب توانسته‌اند 7.4، 4.8 و 4.5 درصد از سهام بازار را به تملک خود درآورند. شرکت چینی‌تبار شیائومی نیز در این رده‌بندی با 3.8 درصد از سهام بازار، در جایگاه ششم قرار گرفته است. دو شرکت بزرگ سونی و مایکروسافت به ترتیب با آمار 2% و 1.7 درصد در جایگاه‌های یازدهم و دوازدهم قرار گرفته‌اند.

گفتنی است در 15 شرکت برتر قید شده در رده‌بندی این گزارش، 9 شرکت از کشور چین بوده، دو شرکت از آمریکا، دو شرکت از کره‌جنوبی و یک شرکت از تایوان و یک شرکت هم از ژاپن بوده است.

به طور کلی، در سه ماه سوم سال 2015 میلادی، 331.9 میلیون دستگاه به‌فروش رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 7.7 درصد افزایش داشته و در طول یک دوره 4 ماهه نیز 10.5 درصد رشد را تجربه کرده است. در این گزارش پیش‌بینی شده است که فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماه آخر سال 2015، 396.8 میلیون دستگاه خواهد بود که در نهایت آمار فروش کلی در سال جاری میلادی را به 1.326 میلیارد دستگاه خواهد رساند که این آمار نسبت به سال گذشته میلادی 10.1 افزایش را تجربه خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال