نسخه 2016 ساعت هوشمند اپل، در سه‌ماه دوم سال جاری میلادی به تولید انبوه خواهد رسید

شاید یکی از ابزارهای بشر که تاکنون نیازی به ارتقا و بهبود نداشته است را بتوان ساعت‌ها و به طور خاص ساعت‌های مچی دانست؛ اما با توجه به اینکه حال عصر ساعت‌های هوشمند فرا رسیده و این ساعت‌ها در زمره گجت‌های تکنولوژی به شمار می‌روند و تکنولوژی هم روز به روز در حال پیشرفت است، […]

شاید یکی از ابزارهای بشر که تاکنون نیازی به ارتقا و بهبود نداشته است را بتوان ساعت‌ها و به طور خاص ساعت‌های مچی دانست؛ اما با توجه به اینکه حال عصر ساعت‌های هوشمند فرا رسیده و این ساعت‌ها در زمره گجت‌های تکنولوژی به شمار می‌روند و تکنولوژی هم روز به روز در حال پیشرفت است، به طبع یک به‌روزرسانی و یا ارتقای سالانه برای آن‌ها ضروری خواهد بود. حال با توجه به این مسئله، چه موقع باید منتظر نسل دوم ساعت‌ هوشمند اپل که آن را با نام اپل واچ می‌شناسیم، باشیم؟

apple watch

در حالی که هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه این ساعت مشخص نشده است، گفته می‌شود که قرار است نسخه دوم اپل واچ در سه ماهه دوم سال 2016 وارد فاز تولید انبوه شود. این خبر را خبرگزاری معتبر و معروف دیجی‌تایمز منتشر کرده و گفته است که منابع این خبرگزاری معتقدند که شرکت Quanta به عنوان همکار تولید این دستگاه باقی خواهد ماند در حالی که پیش از این اپل تصمیم گرفته بود تا برخی از کارهای تولیدی این ساعت را به شرکت فاکس‌کان بسپارد.

تاکنون شایعات و گزارشات متعددی پیرامون نسل دوم اپل واچ مطرح شده است که برخی از آن‌ها ادعا می‌کنند که این ساعت با یک ارتقای جزئی در ماه مارس رونمایی شده و مککن است تنها یک دوربین FaceTime به آن اضافه شده باشد. از سوی دیگر برخی شایعات هم عنوان می‌کنند که در نسل دوم ساعت هوشمند اپل شاهد تغییرات کلی و طراحی مجدد خواهیم بود که قرار است در پاییز سال 2016 رونمایی شود. همین دوگانگی در شایعات و اخبار این شک و شبهه را ایجاد می‌کند که ساعت هوشمند 2016 اپل را واقعا نسل دوم این محصول بدانیم یا تنها با یک تغییرات جزئی، شبیه به همان ساعت قبلی خواهد بود؟

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال